Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 33
Αποτίμηση επιχειρήσεων σε συνθήκες αβεβαιότητας. Η επεξηγηματική ικανότητα του υποδείγματος υπολειμματικών ταμιακών ροών για τη διαστρωματική διάρθρωση των αποδόσεων των μετοχών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-07)
Κύριο στόχο της παρούσας διατριβής αποτελεί η διερεύνηση της επεξηγηματικής ικανότητας που έχει η αξία μίας επιχείρησης για τις μελλοντικές της αποδόσεις. Συγκεκριμένα, ερευνάται κατά πόσο η σχέση μεταξύ της αξίας μίας ...
Αποτελεσματική διοίκηση οργανισμών με τη χρήση ευέλικτων εφαρμογών πληροφορικής - μελέτη περίπτωσης Κ.Ε.Π.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)
Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η περιγραφή και ο έλεγχος
υποθέσεων σχετικά με το βαθμό αποτελεσματικότητας της δημόσιας
διοίκησης και η διαδικασία εφαρμογής τεχνολογικών εφαρμογών στη
λειτουργία Δημόσιων Επιχειρήσεων ...
Μέτρηση του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού στην Ελλάδα: κατασκευή εθνικών δεικτών αναφοράς και προτεινόμενες δράσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-03-07)
Σύμφωνα με τους Atkinson και Messy (2012) ως χρηματοοικονομικός αλφαβητισμός ορίζεται «ο συνδυασμός ετοιμότητας, γνώσης, δεξιότητας, νοοτροπίας και συμπεριφοράς που είναι απαραίτητα για τη σωστή λήψη χρηματοοικονομικών ...
Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική (Behavioral Finance) - Η κατανόηση της ψυχολογίας των επενδυτών στις επενδυτικές αποφάσεις
(2012-11-09)
Η παρούσα διδακτορική διατριβή με τίτλο «Συμπεριφορική Χρηματοοικονομική (Behavioral Finance) - Η κατανόηση της ψυχολογίας των επενδυτών στις επενδυτικές αποφάσεις» έχει ως βασικό στόχο την ολοκληρωμένη καταγραφή και ...
Μια νέα θεώρηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος: επιχειρηματική επίδοση στο πλαίσιο του στρατηγικού μάνατζμεντ
(2013-03-05)
Παρόλο που το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, η επιχειρηματική επίδοση και η χρηματοοικονομική απόδοση αποτελούν θεμελιώδεις έννοιες στα γνωστικά αντικείμενα της στρατηγικής διοίκησης, ή στρατηγικού μάνατζμεντ, και της ...
Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών: διαφορές εκτιμήσεων και αντιλήψεων της τουριστικής εμπειρίας μεταξύ επαγγελματιών και τουριστών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2011)
Η παρούσα διατριβή φιλοδοξεί να εξετάσει τη χρήση ενός ιδιαίτερου τύπου διαδικασίας απόκτησης γνώσης (Έρευνα Μάρκετινγκ) μέσα σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό περιβάλλον (Τουριστικοί Προορισμοί), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως ...
Διερεύνηση της επίδρασης της στρατηγικής πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών : τόμος Ι & ΙΙ
(2011-10-17)
Στόχος της παρούσας διδακτορικής διατριβής, είναι να διερευνήσει την επίδραση της στρατηγικής πληροφοριακών συστημάτων στη διαχείριση επιχειρηματικών διαδικασιών, στις επιχειρήσεις της ελληνικής επικράτειας. Οι δύο κύριες ...
Πληροφοριακά συστήματα για την υποστήριξη λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στον τουρισμό
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09-18)
Η εξέλιξη της Τεχνολογίας Πληροφοριών και Επικοινωνιών και η αναβάθμιση του ρόλου των πελατών από απλούς δέκτες σε ενεργούς δημιουργούς ροών γνώσης απαιτεί από τον Τουριστικό Κλάδο, ως βιομηχανία εντάσεως πληροφορίας, την ...
Ο ρόλος και η σημασία της αποσύνδεσης στην καταναλωτική συμπεριφορά σε περιβάλλον λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια μιας έντονης οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-05)
Η ελληνική οικονομική κρίση σοβεί από το 2008, έχοντας επηρεάσει την οικονομική και κοινωνική ζωή των ελλήνων καταναλωτών. Η παρούσα διδακτορική διατριβή, ενσωματώνοντας τη θεωρία της Γνωστικής Εκτίμησης και της Αποσύνδεσης ...
Επιχειρηματική αριστεία και μέτρηση επιχειρηματικών αποδόσεων
(2011-03-23)
Η πιο αποτελεσματική μέτρηση της επίδοσης και απόδοσης, οι παράγοντες που συνηγορούν προς αυτή, και η Επιχειρηματική Αριστεία αποτελούν από τις πιο σύγχρονες συνδυασμένες τάσεις της Διοίκησης Επιχειρήσεων και της ΔΟΠ. ...