Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Θέμα / Λέξη-Κλειδί "Διοίκηση ολικής ποιότητας"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Διοίκηση ολικής ποιότητας σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών : διερεύνηση της σχέσης ικανοποίησης εσωτερικών και εξωτερικών πελατών
(2007-05-25)Στις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, η ικανοποίηση ή η δυσαρέσκεια των πελατών προκύπτει όταν αυτοί έρχονται επαφή με τους εργαζόμενους που τους εξυπηρετούν (στιγμές της αλήθειας). Συνεπώς οι εργαζόμενοι αυτοί, οι οποίοι ... -
Επιχειρηματική αριστεία και μέτρηση επιχειρηματικών αποδόσεων
(2011-03-23)Η πιο αποτελεσματική μέτρηση της επίδοσης και απόδοσης, οι παράγοντες που συνηγορούν προς αυτή, και η Επιχειρηματική Αριστεία αποτελούν από τις πιο σύγχρονες συνδυασμένες τάσεις της Διοίκησης Επιχειρήσεων και της ΔΟΠ. ... -
Καταλληλότητα και συμβατότητα συστημάτων και διαδικασιών αξιολόγησης της πανεπιστημιακής απόδοσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2010) -
Τα πρότυπα συστήματα διοίκησης ως παράγων εφαρμογής διοίκησης επιχειρηματικών διεργασιών
(2010-12-20)Η Διοίκηση Επιχειρηματικών Διεργασιών (BPM) αποτελεί μία σύγχρονη φιλοσοφία διοίκησης, η εφαρμογή της οποίας προτείνεται σε επιχειρήσεις από πολλούς ακαδημαϊκούς και συμβούλους. Αντίστοιχα, μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον ...