Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΚαραγεώργος, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2012-05-23T09:53:33Z
dc.date.available2012-05-23T09:53:33Z
dc.date.issued2012-05-23T09:53:33Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4775
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός δικτυακού αποθετηρίου διαμοιρασμού σχεδίων μαθήματος, για μια διαδικτυακή κοινότητα πρακτικής και μάθησης με σκοπό τη συνεργασία και την ανταλλαγή απόψεων σε θέματα που αφορούν τη σχεδίαση μαθημάτων στο αντικείμενο της Διδακτικής του προγραμματισμού. Κατά τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ελήφθησαν υπόψη, η δομή του γνωστικού αντικειμένου όπως προτείνεται από την ΙΟΙ (International Olympic of Informatics) στους Διεθνείς Διαγωνισμούς Πληροφορικής καθώς και η περιγραφή του προφίλ χαρακτηρισμού με μεταδεδομένα ενός σχεδίου μαθήματος για ένα διαδικτυακό αποθετήριο όπως προτείνεται από ομάδα επιστημόνων (Agostinho et al, 2009) λαμβάνοντας υπόψη την τεχνική προδιαγραφή IMS LD. Το δικτυακό αποθετήριο παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία διαχείρισης και διάθεσης, αναζήτησης και ανάκτησης του ψηφιακού περιεχομένων των σχεδίων μαθημάτων του καθώς και διεπαφή εισαγωγής της LD περιγραφής ενός μαθήματος από το εργαλείο μαθησιακού σχεδιασμού CADMOS. Κατά την συγγραφή της διπλωματικής εργασίας έγινε διερεύνηση της έννοιας «εκπαιδευτικός-διδακτικός σχεδιασμός» και της έννοιας «σχέδιο μαθήματος». Στην συνέχεια παρουσιάζονται μια σειρά από τοποθεσίες που προκηρύσσουν διαγωνιστικές ενότητες επίλυσης αλγοριθμικών προβλημάτων με τις αποδεκτές γλώσσες προγραμματισμού από την ΙΟΙ C,C++,Pascal. Έπειτα γίνεται μια αναφορά σε παρόμοια αποθετήρια με το προτεινόμενο, και διερευνάται με συγκριτική αξιολόγηση η δομή, οι λειτουργίες τους και το προφίλ μεταδεδομένων που χρησιμοποιούν στον χαρακτηρισμό των σχεδίων μαθημάτων τους. Τέλος γίνεται η αξιολόγηση του διαδικτυακού αποθετηρίου από καθηγητές πληροφορικής δ.ε. επιμορφωτές Β επιπέδου σε συγκεκριμένα σενάρια χρήσης του και συμπλήρωσης ενός ερωτηματολογίου σε κλίμακα Likert.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕκπαίδευση -- Πληροφορική
dc.subjectΔιδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή
dc.subjectΔιαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση
dc.subjectΕκπαιδευτική τεχνολογία
dc.subjectΨηφιακές βιβλιοθήκες
dc.subjectOpen Learning
dc.titleΑνάπτυξη διαδικτυακής βιβλιοθήκης σχεδίων μαθημάτων για την υποστήριξη της διδακτικής του προγραμματισμού σε αποδεκτές γλώσσες προγραμματισμού, σύμφωνα με τα πρότυπα της ΙΟΙ
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4775
dc.identifier.call371.3344678 ΚΑΡ
dc.description.abstractENThe purpose of this dissertation is to develop a web repository sharing lesson plans, for an online community of practice and learning, in order to cooperate and exchange views on issues related to design courses on the subject of teaching programming. In the design and implementation of this repository, were considered, the structure of the discipline for the subject of teaching programming, as suggested by the IOI (International Olympic of Informatics) and a description of a metadata profile for a lesson plan published for a web repository as proposed by a team of scientists (Agostinho et al, 2009) taking into account the technical specification of IMS LD. The web repository provides all the tools necessary management and disposal, search and retrieval of digital content of the lesson plans and interface introduction of LD description of a lesson from the learning planning tool CADMOS. In writing the thesis was exploring the concept of "teacher-teaching design”, “instructional design" and the concept of "lesson plan". Then presented several communities organizing online competitions in algorithimic problems accepting solutions in the specific programming languages C,C++, Pascal. After a series of sites with similar repositories and investigated with benchmarking structure, functions and metadata profile used in the characterization of their lesson plans. The repository is based on the popular content management system Joomla!, Fully exploits modern technologies, web 2.0, followed by an open, fully extensible and modifiable architecture design with the ultimate goal for the future operation be considered competitive compared with other existing networked repositories. Finally we review the online repository with certain usage scenarios, of information technology high school professors and we examine the results, using an online questionnaire Likert scaled.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»