dc.contributor.author | Στασινός, Ευθύμιος | |
dc.date.accessioned | 2012-04-04T10:34:58Z | |
dc.date.available | 2012-04-04T10:34:58Z | |
dc.date.issued | 2012-04-04T10:34:58Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4672 | |
dc.description.abstract | O μετασχηματισμός της Κίνας σε μια δυναμική οικονομία και η ένταξή της σε μια σφαιρική οικονομία ήταν μεταξύ των πιο δραματικών οικονομικών αναπτύξεων των τελευταίων δεκαετιών. Πράγματι, η απόδοση αύξησης της Κίνας κατά τη διάρκεια των τελευταίων δύο δεκαετιών είναι θεαματική, με την αύξηση ΑΕΠ που υπολογίζει κατά μέσο όρο σχεδόν 8 τοις εκατό. Η Κίνα θεωρείται σήμερα ως η έκτη - μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο (στις συναλλαγματικές ισοτιμίες αγοράς). Η επέκταση του ρόλου της Κίνας στο παγκόσμιο εμπορικό σύστημα ήταν κάτι παραπάνω από αξιοπρόσεκτο, με το γενικό μερίδιό της στο παγκόσμιο εμπόριο που αυξάνεται το λιγότερο από 1 τοις εκατό το 1979 σε περίπου 6 τοις εκατό το 2003. Υπάρχουν ισχυρές προοπτικές ότι η γρήγορη οικονομική ανάπτυξη της Κίνας και η εμπορική επέκταση θα μπορούσαν να στηριχτούν καλά στο μέλλον και την παγκόσμια οικονομία. Εντούτοις, διάφορες μακροοικονομικές και δομικές ευπάθειες πρέπει να εξεταστούν για αυτήν την δυνατότητα που πραγματοποιείται πλήρως. Λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος και την πολυπλοκότητα της κινεζικής οικονομίας, πολλές από αυτές τις προκλήσεις μεταρρυθμίσεων είναι αλληλένδετες. Η παραδοσιακή προσέγγιση της Κίνας στη Εμπορική Ναυτιλία ήταν θετική αλλά, λαμβάνοντας υπόψη το γρήγορο άνοιγμά της στην παγκόσμια οικονομία, μια πολύπλευρη προσέγγιση στη διαδικασία μεταρρύθμισης σε ναυτιλιακά θέματα θα είναι κρίσιμη να διατηρήσει τη ταχεία ανάπτυξη και να διαχειριστεί τις προκλήσεις που συνδέονται με τη διαδικασία της σφαιρικής ολοκλήρωσης. Η μελέτη θα προσπαθήσει να παρέχει μια επισκόπηση της επίδρασης την Κίνας στην παγκόσμια ναυτιλία και θα μελετηθούν πολλές από τις απόψεις της πρόσφατης αύξησης του ρυθμού ανάπτυξης και της ολοκλήρωσης της Κίνας σε μια σφαιρική οικονομία που παίζει ρόλο στις κύριες πολιτικές προκλήσεις που έπονται. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Διεθνές εμπόριο | |
dc.subject | Ναυτιλία -- Κίνα | |
dc.subject | Κίνα -- Οικονομική πολιτική | |
dc.title | Ο ρόλος της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στη διεθνή ναυτιλία | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4672 | |
dc.identifier.call | 387.5'0951 ΣΤΑ | |
dc.description.abstractEN | China’s transformation into a dynamic private sector- led economy and its integration into the global economy have been among the most dramatic economic developments of recent decades. Indeed, China’s growth performance over the last two decades has been spectacular, with GDP growth averaging almost 8 per cent. China now ranks as the sixth largest economy in the world (at market exchange rates). The expansion of China’s role in the world trading system has been no less remarkable, with its overall share in world trade rising from less than 1 percent in 1979 to about 6 percent in 2003. There are strong prospects that China’s rapid economic growth and trade expansion could be sustained well into the future. However, a number of macroeconomic and structural vulnerabilities need to be addressed for this potential to be fully realized. Given the size and complexity of the Chinese economy, many of these reform challenges are interrelated. China’s traditional approach to reform has been incremental in Maritime but, in view of its rapid opening up to the world economy, a more concerted and multifaceted approach to the reform process in maritime issues will be crucial to maintain rapid growth and manage the challenges associated with the process of global integration. It will try to provide an overview of some of the key aspects of China’s recent growth and integration with the maritime sector and discusses some of the main policy challenges that lie ahead. | |