Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣταθοπούλου, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2012-04-03T06:23:40Z
dc.date.available2012-04-03T06:23:40Z
dc.date.issued2012-04-03T06:23:40Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4656
dc.description.abstractΜέσα από εκτενή ανάλυση και βιβλιογραφική προσέγγιση των τάσεων και των εξελίξεων στη ναυτιλία γραμμών επιχειρείται η κεφαλαιοποίηση των επιπτώσεων στη λιμενική βιομηχανία. Με την ανταγωνιστικότητα να αναδεικνύεται ως το κύριο χαρακτηριστικό της σύγχρονης λιμενικής βιομηχανίας ανακύπτει η ανάγκη για μια πιο απτή προσέγγιση της απόδοσης ως πλέον περιεκτικού δείκτη ανταγωνιστικότητας. Για την εκτίμηση της απόδοσης προτείνεται στους λιμενικούς οργανισμούς η Μέθοδος Ισόρροπης Στοχοθέτησης με δύο κύρια πλεονεκτήματα έναντι άλλων μεθόδων: (α) την ευελιξία και την περιεκτικότητά της, αφού μπορεί να περιλάβει ποσοτικούς και ποιοτικούς παράγοντες απόδοσης τόσο του εξωτερικού περιβάλλοντος δραστηριοποίησης του εκάστοτε λιμανιού αναφοράς όσο και κυρίως του εσωτερικού περιβάλλοντος και (β) τη δυνατότητα εφαρμογής της σε οποιοδήποτε λιμενικό οργανισμό, ανεξαρτήτως στρατηγικής κατεύθυνσης αξιοποιώντας τη μοναδικότητα κάθε λιμανιού στο δικό του επιχειρησιακό περιβάλλον. Στην παρούσα προτείνεται ένα μοντέλο απόδοσης βασισμένο στο σύγχρονο ρόλο του λιμανιού ως ανταγωνιστικού πυρήνα ανάπτυξης και αναπτυγμένο με βάση τη Μέθοδο Ισόρροπης Στοχοθέτησης.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΛιμάνια
dc.subjectΝαυτιλιακές επιχειρήσεις
dc.subjectΑνταγωνιστικότητα
dc.subjectΝαυτιλία -- Αξιολόγηση
dc.titleΤάσεις και εξελίξεις στη ναυτιλία γραμμών και επιπτώσεις στη λιμενική βιομηχανία τον 21ο αιώνα: η απόδοση των λιμένων ως δείκτης ανταγωνιστικότητας
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4656
dc.identifier.call387.5 ΣΤΑ
dc.description.abstractENA thorough insight and analysis of the trends and developments in liner shipping enables the capitalization of the impact in the port industry. Port competitiveness stands out as the main trend that characterizes the port industry today, leading to the need for a more tangible approach to performance management as a success root to competitiveness. Estimating and monitoring port performance via the Balanced Scorecard becomes an effective solution for two main reasons: (a) it provides a flexible and consistent way to exercise performance management taking into consideration the qualitative and quantitative factors that influence both the internal and external operational environment of the port of reference and (b) is applicable to every port interested in performance management since it is a completely tailor made methodology that evolves the uniqueness of the port and turns it into competitive advantage irrespective of the chosen strategy. The proposed generic performance model is based on a contemporary port with a strategic positioning as a competitive pole of development and is structured using the Balanced Scorecard Methodology.


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»