dc.contributor.author | Μπίνος, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2012-04-02T08:10:08Z | |
dc.date.available | 2012-04-02T08:10:08Z | |
dc.date.issued | 2012-04-02T08:10:08Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4650 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία συγκεντρώνει τα βασικά σημεία της ναυτιλιακής πολιτικής των μεσογειακών κρατών. Διαφορετικές οικονομίες πλαισιώνουν διαφορετικές πολιτικές στο χώρο της ναυτιλίας και μετουσιώνονται σε πρακτικές με σκοπό την ευημερία που θα προκύψει από την άσκηση της ναυτιλίας σε κάθε χώρα. Ανοιχτές οικονομίες με ισχυρά νηολόγια και κίνητρα για ιδιωτικές επενδύσεις από τη μια πλευρά και ισχυρός κρατικός παρεμβατισμός, κρατικοί στόλοι από την άλλη. Η εξέλιξη της ναυτιλιακής πολιτικής των μεσογειακών κρατών και οι προοπτικές που διαγράφονται στην προσπάθειά τους να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που προκύπτουν από τη δραστηριοποίησή τους με την εμπορική ναυτιλία. | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Ναυτιλιακή πολιτική | |
dc.subject | Κρατικός παρεμβατισμός | |
dc.subject | Νηολόγια | |
dc.subject | Μεσόγειος, Περιοχή της -- Πολιτική και διακυβέρνηση | |
dc.title | Ναυτιλιακή πολιτική μεσογειακών κρατών 1995-2002: εξελίξεις και διαπιστώσεις | |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4650 | |
dc.identifier.call | 387.51 ΜΠΙ | |
dc.description.abstractEN | The Mediterranean neighborhood is consisted of countries with common history but they have evolved in a completely different ways. The distance between the north and the south countries is relatively minor comparing to the great gap between perception and policies. Modern economies with strong privatization sector and bold structural policies are the main characteristics of North, and low privatization, national owned fleets and lack of investment frame in the other side. The national shipping policies of the main economies of the Mediterranean region are described during the period from 1995 to 2002. | |