dc.contributor.author | Μποτίνη, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2012-03-13T12:43:14Z | |
dc.date.available | 2012-03-13T12:43:14Z | |
dc.date.issued | 2012-03-13T12:43:14Z | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4599 | |
dc.description.abstract | Η λειτουργία του bunkering των πλοίων θεωρείται τέχνη αν σκεφτούμε ότι στην ελεύθερη φορτηγό ναυτιλία κανένα ταξίδι δεν ακριβώς ίδιο με ένα άλλο. Σε αυτή τη εργασία γίνεται αναφορά στις έννοιες «bunkers» και «bunkering». Γίνεται παρουσίαση της τωρινής κατάστασης της αγοράς και των εμπλεκόμενων μερών μετά την εφαρμογή των νέων κανονισμών για τις εκπομπές θείου. Η ανάλυση εστιάζεται σε δύο κατευθύνσεις. Στο πρώτο μέρος αναλύονται οι διαδικασίες παραγγελίας καυσίμων από το ναυτιλιακό γραφείο και η παράδοση τους επί του πλοίου. Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται κατά πόσο η εφαρμογή των νέων κανονισμών για τις εκπομπές θείου επηρεάζει την πετρέλευση των πλοίων σε οργανωτικό, τεχνολογικό και οικονομικό επίπεδο. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω ερωτηματολογίων σε 23 ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ποντοπόρο ναυτιλία. Η αποτίμηση των αποτελεσμάτων δείχνει ότι οι Έλληνες πλοιοκτήτες είναι πρόθυμοι να εφαρμόσουν τους νέους κανονισμούς αλλά αντιδρούν στην αύξηση του λειτουργικού κόστους των πλοίων τους. Για το σκοπό αυτό αλλάζουν τις διαδρομές τους ως προς τα λιμάνια πετρέλευσης και χρησιμοποιούν οικονομικά εργαλεία όπως το «hedging». | |
dc.language.iso | el | |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el | |
dc.subject | Πλοία -- Κατανάλωση καυσίμων | |
dc.subject | Πλοία -- Περιβαλλοντικές απόψεις | |
dc.subject | Πλοία -- Κανονισμοί ασφαλείας | |
dc.title | Η πετρέλευση των πλοίων και οι νέοι κανονισμοί για τις εκπομπές θείου | |
dc.title.alternative | Bunkering operations and the new regulations about sulphur emissions | en |
dc.type | Master Thesis | |
europeana.isShownAt | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/4599 | |
europeana.type | IMAGE | |
dc.identifier.call | 387.2 ΜΠΟ | |
dc.description.abstractEN | Bunkering a vessel is supposed to be an art, considering that in tramp shipping no voyage is exactly the same with the other. Τhis essay is referred to "bunkers" and "bunkering". It presents the present condition of bunkers market and players involved in it after the new regulations about sulphur emissions entered in force. This study focuses in two directions. Firstly we analyze the procedures of bunkering through the shipping office and physical delivery to the vessel. On the second part, we examine how the new regulations affect bunkering in technological, economical, and managing level. For this reason, a survey has been conducted, through questionnaires, given to 23 shipping companies with ocean-going vessels. The evaluation of the results reveals that Greek Shipowners are reluctant to adopt the new regulations although they resist to increases at operational costs. For this purpose, they change their routes avoiding sulphur emission control areas and they use economical tools such as hedging. | |