Αξιολόγηση ευχρηστίας του συστήματος ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ μέσα σε αυθεντικό περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης ΑΜΕΑ

Master Thesis
Συγγραφέας
Ζήβελδης, Απόστολος
Ημερομηνία
2011-06-30Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Άτομα με ειδικές ικανότητες -- Εκπαίδευση ; Τεχνολογική εκπαίδευση ; Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευση ; Εκπαίδευση από απόσταση -- Διδασκαλία με τη βοήθεια υπολογιστή ; Εκπαίδευση -- ΠληροφορικήΠερίληψη
Στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι η παρουσίαση της διαδικασίας αξιολόγησης της αποτελεσματικότητας του συστήματος ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ και του Εικονικού Περιβάλλοντος Μάθησης στην κάλυψη των αναγκών του εκπαιδευομένου (ΑΜΕΑ). Η αξιολόγηση ήταν μία συστηματική διαδικασία και πραγματοποιήθηκε βάση συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης και εκπαιδευτικών σεναρίων, όπως αυτά αναπτύσσονται στην παρούσα εργασία. Απώτερος σκοπός του εγχειρήματος της αξιολόγησης είναι η προσπάθεια για την ανάπτυξη ενός συνόλου πολιτικών και πρακτικών για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό και την αποτελεσματική ενσωμάτωση των περιβαλλόντων η-μάθησης με παρόμοιες ανάγκες και απαιτήσεις. Το πρόγραμμα «έτρεξε» για μία περίοδο ενός ακαδημαϊκού έτους (2008 – 2009) στο οποίο συμμετείχε ένας (1) φοιτητής (εκπαιδευόμενος) του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών της Σχολή Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με πολύ σοβαρές δυσκολίες κίνησης και ομιλίας (βλπ. Παράρτημα Δ για το γενικό του προφίλ) και σαν αξιολογητής (εκπαιδευτής) ένας υποψήφιος διδάκτορας του ιδίου τμήματος.
Γλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Σχετικές εγγραφές
Προβολή εγγραφών σχετικών με τίτλο, συγγραφέα, δημιουργό και θέμα.
-
Ανάπτυξη μεθοδολογίας STEM για την εκπαίδευση εκπαιδευτικών: προσχολική εκπαίδευση
Ακριτίδου, Αικατερίνη Ι. (2014-11-28)Στην παρούσα διπλωματική εργασία το μοντέλο της Γνωστικής Μαθητείας (Cognitive Apprenticeship) ορίζεται ως μοντέλο εκπαίδευσης σε εκπαιδευτικούς προσχολικής ηλικίας για μια αποτελεσματική διαδικασία μάθησης της μεθοδολογίας ... -
Αξιοποίηση δεικτών ανάλυσης διαδραστικότητας σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης για την αξιολόγηση της επίδοσης των εκπαιδευόμενων
Πετροπούλου, Ουρανία Χ. (2011-07-14)Η παρούσα διδακτορική διατριβή ασχολείται με το ερευνητικό αντικείμενο της αξιολόγησης της επίδοσης των εκπαιδευόμενων σε περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης το οποίο σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα αποτελεί ένα σημαντικό ... -
Αξιοποίηση των ψηφιακών παιχνιδιών στο πλαίσιο του αναλυτικού προγράμματος σπουδών των σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Πανουτσόπουλος, Ηρακλής (2010-03-05)Αντικείμενο της παρούσας Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού στον οποίο η ενσωμάτωση και αξιοποίηση ενός εμπορικά διαθέσιμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού (commercial video game), στο πλαίσιο της ...