Αξιοποίηση της τεχνολογίας του Podcasting για τη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας στη πρωτοβάθμια σχολική εκπαίδευση
Master Thesis
Συγγραφέας
Κράβαρη, Αφροδίτη
Ημερομηνία
2011-06-23Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Webcasting ; Διδακτική -- Πληροφορική ; Γαλλική γλώσσα -- Μελέτη και διδασκαλία ; Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστή ; Διαδίκτυο (Internet) στην εκπαίδευσηΠερίληψη
Σύγχρονες έρευνες καταγράφουν πως η ραγδαία εξέλιξη των νέων τεχνολογιών μπορεί να αποτελέσει αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαιδευτικής πρακτικής, ιδίως στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Το διαδίκτυο και η ευρύτατη χρήση των τεχνολογιών web 2.0, μπορούν να συμπληρώσουν το ρόλο του δασκάλου στη πρωτοβάθμια εκπαίδευση, να αλλάξουν το μάθημα από δασκαλοκεντρικό σε μαθητοκεντρικό και να μετατρέψουν τους μαθητές από παθητικούς δέκτες σε αυτενεργούς, κινητοποιημένους και αυτορρυθμιζόμενους, βελτιώνοντας τις δεξιότητές τους. Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας αξιοποίησης της τεχνολογίας του podcasting ως συμπληρωματικού εργαλείου στο πλαίσιο της διδασκαλίας της γαλλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο. Η παρούσα μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία εξετάζει τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού σεναρίου χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του podcasting ως συμπληρωματικό εργαλείο πρακτικής εξάσκησης για τη βελτίωση της ακουστικής δεξιότητας και κατάκτησης ειδικών διδακτικών στόχων στη διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας.