Επιχειρηματικά μοντέλα για εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Ροδίτη, Χριστίνα - Άννα
Ημερομηνία
2011-06-16Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Web site development ; Επιχειρηματικός προγραμματισμός ; Επιχειρήσεις -- Πληροφορική ; Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Online social networksΠερίληψη
Στο πλαίσιο της εργασίας μελετάται η επίδραση του φαινομένου Web 2.0 στο σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο. Η εξέλιξη του παγκόσμιου ιστού επέφερε σημαντικές και ριζικές αλλαγές στις επιχειρήσεις και αποτέλεσε το έναυσμα για τη δημιουργία ενός νέου τρόπου λειτουργίας αυτών. Εκτενής αναφορά γίνεται στα επιχειρηματικά μοντέλα που αναπτύχθηκαν για τις ανάγκες των σύγχρονων ηλεκτρονικών επιχειρήσεων. Απόρροια της ανάπτυξης του διαδικτύου είναι και η ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων που και αυτά με τη σειρά τους επέδρασαν σημαντικά στο επιχειρηματικό γίγνεσθαι. Όλα τα παραπάνω, αφού αναλύονται σε θεωρητικό επίπεδο, εξετάζονται ειδικότερα στο πλαίσιο των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης. Οι νέες τεχνολογίες δημιούργησαν τις κατάλληλες συνθήκες για τη γένεση ενός νέου βιομηχανικού κλάδου, αυτόν της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, e-learning. Εξετάζονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της βιομηχανίας αυτής και πώς αυτά επιδρούν στα επιχειρηματικά μοντέλα που υιοθετούνται από τις e-learning επιχειρήσεις. Το νέο αυτό φαινόμενο εξετάζεται στην πράξη με δεδομένα μιας πραγματικής επιχείρησης.