Αξιολόγηση εργαλείων υποστήριξης εκπαιδευτικού σχεδιασμού σε περιβάλλοντα τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης
Master Thesis
Συγγραφέας
Μωραϊτάκη, Ευτυχία
Ημερομηνία
2011-06-16Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Εκπαιδευτική τεχνολογία ; Διδακτικά συστήματα -- Σχεδιασμός ; Διδασκαλία βοηθούμενη από ηλεκτρονικό υπολογιστήΠερίληψη
Η αποτελεσματική υποστήριξη της διαδικασίας του εκπαιδευτικού σχεδιασμού σε περιβάλλοντα τεχνολογικά υποστηριζόμενης εκπαίδευσης από τεχνολογικά εργαλεία αποτελεί ένα σύγχρονο πεδίο έρευνας που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον ερευνητικών ομάδων διεθνώς. Η ανάπτυξη τέτοιων εργαλείων απαιτεί τη σύνδεση με τις ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας και των ομάδων χρηστών στις οποίες απευθύνεται. Προς την ανάπτυξη ή τη βελτίωση πτυχών ενός τέτοιου τεχνολογικού εργαλείου η διαδικασία της αξιολόγησης αποτελεί μία επαναληπτική ερευνητική διαδικασία. Στην παρούσα έρευνα αξιολόγησης επιλέχθηκε να αξιολογηθεί το τεχνολογικό εργαλείο LAMS ως εργαλείο υποστήριξης σχεδίασης εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για τη σχεδίαση εκπαιδευτικών σεναρίων στην πράξη. Βασικός στόχος της έρευνας ήταν να καταγράψει τις αλλαγές που πραγματοποιεί κάποιος στη ροή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στο περιβάλλον σχεδίασης του LAMS συγκριτικά με το εκπαιδευτικό σενάριο που έχει ο ίδιος δημιουργήσει εκτός του περιβάλλοντος αυτού.