Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος
Master Thesis
Author
Αμπελιώτης, Δημήτριος
Date
2011-06-10View/ Open
Abstract
Ο στόχος της συγκεκριμένης εργασίας είναι να αναπτυχθεί και να αναλυθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Αρχικά, μέσα από μια ανάλυση του κλάδου τόσο σε ελληνικό όσο και ευρωπαϊκό επίπεδο, επιχειρείται να αναλυθεί η υφιστάμενη κατάσταση και να διαμορφωθεί μια ξεκάθαρη εικόνα του τουρισμού σήμερα αλλά και για τις τάσεις του αύριο όπως διαγράφονται στην αγορά. Στη συνέχεια και αφότου έχουν προταθεί - καθοριστεί οι στόχοι και το όραμα για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, γίνεται προσπάθεια ανάπτυξης του προγράμματος μάρκετινγκ που στηρίζεται σε 4 άξονες, τη Στοχευόμενη Επιλογή Τμήματος της Ζήτησης, τον Σχεδιασμό Τουριστικών Προϊόντωνc., την Εφαρμογή Καινοτόμων Εργαλείων Μάρκετινγκ και το Μακροπρόθεσμο Σχεδιασμό. Τέλος, στα πλαίσια της αποτελεσματικής υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ καθορίζεται ο νέος ρόλος του ΕΟΤ και οι τομείς δράσεις του.