Κανάλια διανομής σε Ελλάδα και Γερμανία (επιχείρηση DHL)
Master Thesis
Συγγραφέας
Καρμής, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2011-03-17Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ταχυδρομική υπηρεσία ; Logistics ; Εφοδιαστική ; Διεθνές εμπόριο ; Business logisticsΠερίληψη
Αντικείμενο μελέτης αυτής της παραπάνω εργασίας αποτελεί η ανάδειξη της μείζονος σημασίας του δικτύου διανομής δηλαδή της διοίκησης και της οργάνωσης των καναλιών διανομής μίας εταιρίας στην σύγχρονη και έντονα αναπτυσσόμενη και ανταγωνιστική αγορά με αναφορά σε θέματα που άπτονται της εξυπηρέτησης του πελάτη. Η πολιτική εξυπηρέτησης των πελατών είναι βασική προϋπόθεση για την προσέλκυση νέων πελατών και την διατήρηση των παλαιών. Διανύοντας την τρίτη χιλιετηρίδα ο πελάτης δεν ενδιαφέρεται μόνο για το προϊόν αυτό καθεαυτό, αλλά τον ενδιαφέρει και η εξυπηρέτηση που θα λάβει από την εκάστοτε εταιρία. Στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον το επίπεδο του customer service παίζει σημαντικό ρόλο για την απόκτηση μεγαλύτερου μεριδίου της αγοράς από την εταιρία. Αυξανόμενες πωλήσεις συνεπάγεται μακροχρόνια βιωσιμότητα για την εταιρία. Ο νέος ανταγωνισμός στις λιανικές πωλήσεις δεν υφίσταται πλέον ανάμεσα σε ανεξάρτητες επιχειρηματικές μονάδες, αλλά σε ολόκληρα συστήματα άρτια προγραμματιζόμενων δικτύων διανομής με πάρα πολύ καλό Supply Chain Management που ανταγωνίζονται το ένα το άλλο για να επιτύχουν τις καλύτερες οικονομίες κόστους και την ανταπόκριση στον πελάτη. Η DHL ανήκει στον Όμιλο Γερμανικών Ταχυδρομείων (Deutsche Post DHL World Net), τον παγκόσμιο ηγέτη των logistics. Η DHL είναι η ηγέτιδα εταιρεία παγκοσμίως στο χώρο των express μεταφορών και των logistics, με ειδίκευση στην παροχή καινοτομικών και εξειδικευμένων λύσεων.