Παραλληλισμός των απαιτήσεων των κριτιρίων του μοντέλου επιχειρηματικής αριστείας (EFQM Model) με θέματα που αναφέρονται σε διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού και σε διαχείριση σχέσεων με τον πελάτη
Master Thesis
Author
Μοσχότη, Μαρία Γ.
Date
2004-12-01View/ Open
Abstract
Η παρούσα μελέτη, αφού πρώτα αποτυπωθούν κάποιες βασικές έννοιες της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, θα περιγραφεί το μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας και η σχέση του με τις έννοιες της Διοίκησης Ανθρωπίνου Δυναμικού και της Διαχείρισης Σχέσεων με τους πελάτες ως φιλοσοφίες, μεθοδολογίες και τέλος, ως τεχνολογίες. Στα πλαίσια της σύνδεσης τους με τη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας θα πραγματοποιηθεί εκτενής συσχέτιση με το μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας, καταδεικνύοντας τις προϋποθέσεις που θα πρέπει να πληροί ένας οργανισμός, αλλά και τα αποτελέσματα που θα πρέπει να πετυχαίνει σε σχέση με τους υπαλλήλους και τους πελάτες του. Σκοπός της παρούσης μελέτης, θα αποτελέσει η κατάδειξη της σημασίας αποτελεσματικής διαχείρισης του πελάτη στη διττή του έννοια, είτε πρόκειται για τον εξωτερικό, είτε για τον εσωτερικό πελάτη της επιχείρησης. Συμπερασματικά θα λέγαμε πως μια επιχείρηση, αν θέλει να είναι ανταγωνιστική, καλείται να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις που να στοχεύουν, μεταξύ των άλλων στη διοίκηση των ανθρωπίνων πόρων και των πελατών της.