Διοίκηση προσωπικού ξενοδοχειακών επιχειρήσεων & προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών
Master Thesis
Author
Κατωπόδη, Παναγιώτα
Date
2010-06-21View/ Open
Abstract
Στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία και οικονομία οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις καταλαμβάνουν σημαντικό μερίδιο. Το πρότυπο «ξενοδοχείο του μέλλοντος», που παρουσιάστηκε φέτος και στην Ελλάδα, στοχεύει στην εφαρμογή καινοτόμων τεχνολογιών για τη βελτίωση της ποιότητας σε εγκαταστάσεις και υπηρεσίες, με σημείο αναφοράς πάντα τον πελάτη και την απόλυτη ικανοποίησή του. Κύριος στόχος της εργασίας αυτής είναι να αναλύσει βασικά θέματα που αφορούν όλες τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, όπως τα στάδια διοίκησης των ανθρωπίνων πόρων και την ποιότητα υπηρεσιών, αλλά και τον ρόλο της όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών-τουριστών και τη δημιουργία πιστής πελατείας. Το βασικό συμπέρασμα που προκύπτει, μέσα από την ανασκόπηση ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας, είναι ότι μέσω της σωστής διοίκησης αλλά και της σωστής εκπαίδευσης, η συμβολή των ανθρωπίνων πόρων είναι καταλυτική στη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών στα ξενοδοχεία. Ο ανθρώπινος παράγοντας αν καθοδηγηθεί και υποκινηθεί σωστά, μπορεί μέσω της μέτρησης και βελτίωσης της ποιότητας και της δημιουργίας πιστής πελατείας, να βοηθήσει την επιχείρηση να αυξήσει την ανταγωνιστικότητά της στον κλάδο και να οδηγηθεί στην κερδοφορία.