Η σημαντικότητα του διαδικτύου στην προώθηση των πωλήσεων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης
Master Thesis
Συγγραφέας
Καπερώνη, Αναστασία Κ.
Ημερομηνία
2010-03-03Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις ; Πωλήσεις, Προώθηση των ; Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Ηλεκτρονικό εμπόριοΠερίληψη
Σκοπός αυτής της έρευνας, είναι να καταδειχτούν οι νέοι τύποι τεχνολογίας που είναι πλέον διαθέσιμοι κι ολοένα και περισσότερο διαδίδονται στους τουρίστες-καταναλωτές και οι οποίοι δεν υπάρχουν παρά για να διευκολύνουν τη ζωή αυτών. Πέρα από αυτό, μέσα από αυτή την εργασία θα γίνει αντιληπτή η σημαντικότητα του διαδικτύου στην προώθηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων που έχουν να κάνουν με τον τουρισμό. Ο ηλεκτρονικός τουρισμός είναι ένα σχετικά πρόσφατο φαινόμενο και συνδέεται στενά με την ανάπτυξη του διαδικτύου και της τεχνολογίας γενικότερα. Λαμβάνοντας υπόψη αυτό, γίνεται παράλληλα και μια γενική παρουσίαση του διαδικτύου, έτσι ώστε να δοθεί μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της τάσης που επικρατεί. Ζούμε πλέον σ’ έναν κόσμο όπου σχεδόν τα πάντα μπορούν να γίνουν με το πάτημα ενός κουμπιού. Οι διαδικτυακές υπηρεσίες έχουν γίνει μέρος της ζωής μας και τα πλεονεκτήματα αυτών είναι πολλά. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις έχοντας ήδη αντιληφθεί τα οφέλη από την αλλαγή αυτή, καθώς και την προτίμηση των σύγχρονων καταναλωτών να πραγματοποιούν διαδικτυακά τις συναλλαγές τους, αναβαθμίζουν μέρα με τη μέρα την παρουσία τους στο διαδίκτυο.