Το μάρκετινγκ των κοινοτήτων περιορισμένης πρόσβασης
Master Thesis
Author
Μηλάκης, Ιωάννης
Date
2010-03-03View/ Open
Subject
Έρευνα αγοράς ; ΠολεοδομίαAbstract
Σκοπός της εργασίας είναι να αποσαφηνιστούν οι λόγοι που ωθούν τους πολίτες στην εγκατάλειψη των αστικών κέντρων, αναζητώντας νέους τύπους οικιστικών αναπτύξεων μέσω της εξέτασης των αρχών της νέας πολεοδομίας και των κοινοτήτων περιορισμένης εισόδου, οι οποίες συναντώνται πλέον σε ολόκληρο τον κόσμο. Η απουσία ταυτότητας από πολλές σύγχρονες πόλεις, το αίσθημα του φόβου και η ανάγκη του ανθρώπου για προβολή, είναι ορισμένοι από τους λόγους για τους οποίους τέτοιες οικιστικές αναπτύξεις γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει το φαινόμενο των κοινοτήτων περιορισμένης πρόσβασης από την πλευρά του Μάρκετινγκ. Να αναζητήσει τους βαθύτερους λόγους για του οποίους κάποιος επιλέγει κάποια τέτοια κοινότητα και θέσει προβληματισμούς σε σχέση με αυτή την αγοραστική επιλογή.