Υπερτιμολόγηση στην Ευρώπη και στην Αμερική
Master Thesis
Συγγραφέας
Πασμάκης, Παντελής
Ημερομηνία
2010-02-02Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Υπερτιμολόγηση προϊόντων ; Μάρκετινγκ ; Οικονομική πολιτική -- Ευρωπαϊκή Ένωση ; Οικονομική πολιτική -- Ηνωμένες Πολιτείες ΑμερικήςΠερίληψη
Η υπερτιμολόγηση δεν αποτελεί αδίκημα σύμφωνα με τη νομοθεσία των ΗΠΑ, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση οι υποθέσεις υπερτιμoλογήσεων ήταν σχετικά λίγες και σποραδικές. Οι ΗΠΑ και η Ευρωπαϊκή Ένωση είναι, ωστόσο, τεράστιες αγορές, όπου είναι δύσκολο να σκεφτούμε μόνο τη συμπεριφορά της επιχείρησης χωρίς περιορισμούς από πραγματικούς ή δυνητικούς ανταγωνιστές, ελλείψει ενός πλεονεκτήματος που προκύπτει από την καινοτομία ή μια ιδιόμορφη γεωγραφική αγορά. Η υπερτιμολόγηση μπορεί να παρατηρηθεί όταν το μονοπώλιο ή η δεσπόζουσα θέση οφείλεται σε τρέχοντα ή προηγούμενα ειδικά δικαιώματα ή στην κρατική υποστήριξη συμπεριλαμβανομένης και της υφιστάμενης ή παρελθούσας νομικής προστασίας.