Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΟρφανού, Κωνσταντίνα Γ.
dc.date.accessioned2009-07-22T07:35:31Z
dc.date.available2009-07-22T07:35:31Z
dc.date.issued2009-07-22T07:35:31Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3137
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια εντείνεται ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις επιχειρήσεις εμπορίας ή / και παραγωγής ταχέως διακινουμένων καταναλωτικών προϊόντων. Αναμφίβολα, το μάρκετινγκ αυτών των επιχειρήσεων αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς τους. Θεωρείται απαραίτητη η ανάλυση πριν την ανάληψη κάποιου κινδύνου για την ελαχιστοποίησή του όπως και η ανάλυση των αποτελεσμάτων που προέκυψαν από κάποιες αποφάσεις μάρκετινγκ. Κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο ορισμός και η επεξήγηση των εννοιών Έλεγχος Επιχειρηματικής Δράσεως και πρωτίστως Έλεγχος Αποδοτικότητας Μάρκετινγκ. Ο Έλεγχος Αποδοτικότητας Μάρκετινγκ αποτελεί μέρος του γενικότερου ελέγχου που ασκεί το οικονομικό τμήμα της επιχείρησης και υποστηρίζει τον προσανατολισμένο σε στόχους προγραμματισμό και την εφαρμογή και τον έλεγχο του μάρκετινγκ της επιχείρησης, καθώς παρέχει και ετοιμάζει τις απαραίτητες πληροφορίες για τον προγραμματισμό, τη λήψη αποφάσεων και τον έλεγχο του μάρκετινγκ. Κρίνεται σκόπιμη η διεξαγωγή μιας μελέτης περίπτωσης σε σχέση με το συγκεκριμένο θέμα και έναν κλάδο που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον αποτελεί ο κλάδος καλλυντικών. Στη μελέτη περίπτωσης θα γίνει χρήση εργαλείων όπως: η σύγκριση και ανάλυση μεριδίων αγοράς και στοιχείων πωλήσεων, η ανάλυση ΑΒΓ, η μήτρα Boston Consulting Group κ.ά. Επιπλέον, θα περιληφθούν διαδικασίες που υπάγονται στον Έλεγχο Αποδοτικότητας Μάρκετινγκ που σχετίζεται με τη σκοπιμότητα των λανσαρισμάτων νέων προϊόντων αλλά και με τη διαπίστωση της επιτυχίας τους μετά την εισαγωγή τους στην αγορά. Από τη μελέτη αυτή προκύπτουν διάφορες μέθοδοι και αναλύσεις, οι οποίες διασφαλίζουν την εισαγωγή και την επιτυχία των νέων προϊόντων στην αγορά και διευκολύνουν τα παραγωγικά κέντρα στην παραγωγική τους διαδικασία. Παράλληλα, προτείνονται εργαλεία που ενισχύουν την οικονομία και την αποδοτικότητα στο μάρκετινγκ.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Έλεγχος
dc.subjectΕπιχειρηματική δραστηριότητα
dc.subjectΈρευνα αγοράς
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectΚαλλυντικά -- Βιομηχανία και εμπόριο
dc.titleΈλεγχος επιχειρηματικής δράσεως
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3137
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call338.7 ΟΡΦ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»