Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΘωμαΐδης, Ορέστης Α.
dc.date.accessioned2009-07-03T12:56:26Z
dc.date.available2009-07-03T12:56:26Z
dc.date.issued2009-07-03T12:56:26Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3133
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη και την αρθρογραφία που χρησιμοποιήθηκε, να προσπαθήσει να εξετάσει και να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το θέμα της διαχείρισης των σχέσεων με τους πελάτες στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, την έννοια και τα οφέλη του CRM, δίνοντας έμφαση στην στρατηγική του διάσταση.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΥπηρεσίες καταναλωτών -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.subjectCustomer relations -- Management
dc.subjectΜάρκετινγκ -- Διοίκηση και οργάνωση
dc.titleΧρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/3133
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call658.812 ΘΩΜ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»