Αθλητικό μάρκετινγκ : εξέλιξη και προπτικές

Master Thesis
Author
Παντελάκης, Παντελεήμων Μ.
Date
2008-12-15View/ Open
Abstract
Στόχος αυτής της διατριβής είναι να προσφέρει μέσω των θεμάτων που αναπτύσσονται μια θεωρητική επαφή με τις δραστηριότητες των αθλητικών οργανισμών οι οποίες σχετίζονται με το μάρκετινγκ. Σκοπός είναι να αναλυθούν οι βασικές και εισαγωγικές αρχές μάρκετινγκ και να εφαρμοστούν στις αθλητικές υπηρεσίες και στις υπηρεσίες αναψυχής. Είναι σημαντικό να επισημανθεί η σημασία του αθλητικού μάρκετινγκ και οι διαστάσεις που έχει πάρει παγκόσμια . Μέσω της θεματολογίας που αναπτύσσεται σκοπός είναι να τονιστεί ότι σήμερα είναι απαραίτητο τα στελέχη των αθλητικών οργανισμών να έχουν βασικές γνώσεις μάρκετινγκ, προκειμένου να κατανοούν το ανταγωνιστικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται ο οργανισμός τους και τις στρατηγικές αποφάσεις που πρέπει να λαμβάνονται προκειμένου να πετύχει τους στόχους του.