Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.authorΣπυράκου, Μαρία
dc.date.accessioned2008-05-30T07:29:41Z
dc.date.available2008-05-30T07:29:41Z
dc.date.issued2008-05-30T07:29:41Z
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2432
dc.description.abstractΟ πρωταρχικός στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να ερευνήσει τη θέση που κατέχει η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο σχολείο σήμερα. Αρχικά θα γίνει μία αναδρομή της πορείας της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, προκειμένου να παρουσιαστούν τα βήματα που έχουν γίνει κατά τη διάρκεια των ετών. Απώτερος σκοπός της είναι να μας βοηθήσει να παρατηρήσουμε τη στάση που έχουν τα άτομα που συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, καθηγητές και μαθητές δηλαδή, απέναντι στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και κατ’ επέκταση στο Περιβάλλον. Για να επιτευχθεί ο στόχος της εργασίας, πραγματοποιήθηκε έρευνα με ερωτηματολόγιο, σε Γυμνάσιο σε περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Διανεμήθηκαν ερωτηματολόγια, τόσο στους καθηγητές όσο και στους μαθητές του σχολείου. Οι ερωτηθέντες απάντησαν σε μια σειρά από ερωτήσεις, οι οποίες αφορούσαν δημογραφικά στοιχεία, στάσεις και γνώσεις σχετικά με διάφορα περιβαλλοντικά προβλήματα και φυσικά ερωτήσεις σχετικά με την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Βασικό συμπέρασμα της εργασίας, είναι ότι η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση δεν έχει βρει ακόμη τη θέση που της αξίζει μέσα στο σχολείο και το εκπαιδευτικό σύστημα γενικότερα, καθώς ακόμα και οι ίδιοι οι καθηγητές φαίνεται να μην έχουν συνειδητοποιήσει επαρκώς τη σημασία της Π.Ε. και της ορθής εφαρμογής της. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει να υπάρχει επαρκής προετοιμασία των εκπαιδευτικών σχετικά με την ενσωμάτωση της Π.Ε. στην εκπαιδευτική διδασκαλία, προκειμένου να είναι σε θέση να καταστήσουν τους μαθητές, περιβαλλοντικά υπεύθυνους πολίτες. Γενικά, θα πρέπει να υπάρξει μία πιο υπεύθυνη στάση από τα άτομα που έχουν αναλάβει τον σχεδιασμό και της υλοποίηση της εκπαίδευσης των αυριανών πολιτών.
dc.language.isoel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.el
dc.subjectΠεριβαλλοντική εκπαίδευση
dc.titleΗ περιβαλλοντική εκπαίδευση και η θέση της στο σχολείο του σήμερα
dc.typeMaster Thesis
europeana.isShownAthttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/2432
europeana.typeIMAGE
dc.identifier.call372.357 ΣΠΥ
dc.description.abstractENThe fundamental aim of this thesis is to investigate the position that “Environmental Education” possesses in school nowadays. In the beginning, there will be a retrospection of Environmental Education, so that we can see the steps that have been made. The final aim is to observe the attitude that people who participate in our educational system, professors and students, have, toward the Environmental Education and Environmental Protection. In order to achieve this, there was conducted a research, in a High school, in the region of Nea Makri. The questionnaires were distributed, both to the professors and the students of the school. Questionnaires included questions, that concerned demographic data, attitudes and knowledge regarding various environmental problems and of course questions related to Environmental Education. The main conclusion of the thesis, is that Environmental Education, has not taken yet the place that deserves; not only in school but also in the society in general. This will be achieved when all citizens of our society place Environment as the first priority in their life.
dc.corporate.nameΕθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Τμήμα Χημικών Μηχανικών


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»