Έρευνα μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών : άξονες τουριστικής ανάπτυξης της Σκιάθου
Master Thesis
Author
Τομαρά, Ευγενία
Date
2007-11-26View/ Open
Abstract
Το μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών είναι ένας πολυδιάστατος κλάδος στον οποίο πρέπει η χώρα μας να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα αν θέλει να βελτιώσει την εικόνα της και να επιβιώσει στον εντεινόμενο διεθνή ανταγωνισμό της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να γίνει κατανοητή η χρήση της έρευνας μάρκετινγκ ως εργαλείο του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Στο πλαίσιο αυτό διενεργήθηκε τουριστική έρευνα στο νησί της Σκιάθου με στόχο τη σκιαγράφηση του προφίλ των ελλήνων τουριστών που την επισκέπτονται, τη διερεύνηση των αναγκών, επιθυμιών και απαιτήσεων τους, την επισήμανση των προβλημάτων που συναντούν κατά τη διαμονή τους σε αυτό, τη γνώμη που σχηματίζουν για τις τουριστικές υπηρεσίες του νησιού και το βαθμό της συνολικής ικανοποίησης τους από το τουριστικό προϊόν που λαμβάνουν κατά την πραγματοποίηση των διακοπών τους.