Ηλεκτρονικό κατάστημα, με εξατομικευμένες υπηρεσίες και διαφημίσεις
E-shop with personalized features and advertising

Bachelor Dissertation
Συγγραφέας
Παπατάτσης, Μιχαήλ
Ημερομηνία
2025-09Επιβλέπων
Χρυσαφιάδη, ΚωνσταντίναΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Ανάπτυξη web ; Αλγόριθμοι διαφημίσεων ; Προσωποποίηση χρηστών ; React ; Next.js ; PrismaORM ; Hybrid personalization ; Explainable personalization ; Session-based recommendeation models ; Deep learning techniques ; Collaborative filtering ; Content-based filtering ; Natural Language Processing (NLP) ; sequential recommendation ; Time-aware mechanisms ; Attention mechanismsΠερίληψη
Αυτή η πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την ανάπτυξη του EcommerceWithAds, μιας εξελιγμένης
πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου που ενσωματώνει έξυπνους αλγόριθμους διαφημίσεων με
παραδοσιακή λειτουργικότητα ηλεκτρονικού εμπορίου. Το έργο αποδεικνύει την πρακτική
εφαρμογή σύγχρονων τεχνολογιών web, ανάλυσης συμπεριφοράς χρηστών και εννοιών
μηχανικής μάθησης για τη δημιουργία μιας δυναμικής ψηφιακής αγοράς.
Η ερευνητική προσέγγιση επικεντρώθηκε στην επίλυση πραγματικών προβλημάτων του
ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω επαναληπτικής ανάπτυξης, ολοκληρωμένης δοκιμασίας και
συστηματικών μεθοδολογιών επίλυσης προβλημάτων. Η πλατφόρμα υλοποιεί με επιτυχία
προηγμένα χαρακτηριστικά συμπεριλαμβανομένης της προσωποποιημένης διαφήμισης,
δυναμικών αλγορίθμων τιμολόγησης και έξυπνων συστημάτων συστάσεων.


