TikTok : η δυναμική του νέου μέσου κοινωνικής δικτύωσης στη γενιά Ζ

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
TikTok ; Γενιά Ζ ; Generation Z ; Επιχειρηματικό μοντέλο ; Xiaomi ΕλλάδαςΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη σημασία και την επίδραση της πλατφόρμας TikTok στη Γενιά Ζ, εξετάζοντας πώς αυτό το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης έχει καταφέρει να προσελκύσει το ενδιαφέρον των νέων μέσα από καινοτόμες και τεχνολογικά προηγμένες μεθόδους. Αφού παρουσιάζεται μια γενική επισκόπηση του TikTok και των λειτουργιών του, ακολουθεί συγκριτική ανάλυση με άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως το Facebook, το Instagram, το Snapchat και το YouTube, εστιάζοντας στις διαφορές και ομοιότητες στη χρήση, το περιεχόμενο και τη συμμετοχή των χρηστών. Η εργασία εξετάζει επίσης τον τρόπο με τον οποίο η πανδημία επηρέασε την αύξηση της χρήσης του TikTok, καθώς και τους κινδύνους που σχετίζονται με την πλατφόρμα. Επιπλέον, αναδεικνύονται τα οφέλη του TikTok σε τομείς όπως η οικονομία, η πολιτική και ο πολιτισμός, ενώ προτείνονται κατευθύνσεις για μελλοντικές έρευνες μέσω τριών περιπτώσεων μελέτης. Σκοπός της εργασίας είναι η κατανόηση της δυναμικής και της επιρροής του TikTok στη σύγχρονη κοινωνία και κυρίως στη Γενιά Ζ.


