Πλοήγηση Τμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας ανά Επιβλέποντα "Πολλάλης, Ιωάννης"
Αποτελέσματα 1-14 από 14
-
H εξέλιξη της έρευνας αγοράς μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και της τεχνολογίας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11) -
Η έννοια της στρατηγικής στα logistics
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η εργασία αυτή θα προσπαθήσει να αναδείξει την σημασία και τη σπουδαιότητα της διοίκησης της αλυσίδας εφοδιασμού στη στρατηγική μέθοδο μιας εταιρείας. Η δράση μιας αλυσίδας εφοδιασμού περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες που ... -
Η στρατηγική των γαλάζιων ωκεανών και η εφαρμογή της στον κλάδο εκδόσεων βιβλίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η παρούσα διπλωματική διατριβή επιχειρεί να παρουσιάσει τη θεωρητική και πρακτική προσέγγιση της στρατηγικής των γαλάζιων ωκεανών. Η έρευνα αποδεικνύει πως δεν υπάρχουν εταιρείες ή κλάδοι της βιομηχανίας που υπερέχουν ... -
Η χρησιμότητα επιχειρηματικού σχεδιασμού στη βιωσιμότητα μιας επιχείρησης - μελέτη περίπτωσης : εταιρεία διαχείρισης έργων συντήρησης, επισκευών και ανακαινίσεων σκαφών αναψυχής
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται: 1) τη σημασία του προγραμματισμού και της στρατηγικής στις επιχειρήσεις, 2) τη σημασία-ανάλυση ενός επιχειρηματικού σχεδίου και 3) την παρουσίαση μελέτης περίπτωσης ενός ... -
Μarketing growth strategies / Ansoff product-market matrix : case study SANITAS brand
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μεταβάλλεται με γρήγορους ρυθμούς, με τις συνθήκες του χθες να διαφέρουν αρκετά από τις συνθήκες του σήμερα. Η λειτουργία και η διοίκηση μιας επιχείρησης στη σύγχρονη εποχή έχει γίνει ... -
Μέθοδοι αξιολόγησης επενδύσεων και ανάλυση έργου για την ανάπτυξη του επιχειρηματικού σχεδίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να αναφέρει τις μεθόδους και να περιγράψει τη διαδικασία με την οποία γίνεται η αξιολόγηση μίας επένδυσης και η σύνταξη του επιχειρηματικού σχεδίου. Αρχικά, γίνεται αναφορά ... -
Μέθοδοι στρατηγικής ανάπτυξης στον ασφαλιστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει τις μεθόδους στρατηγικής που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για να παρουσιάσουν ανάπτυξη και να ανακαλύψει τις πιο κατάλληλες στρατηγικές σε μία περίοδο ... -
Ο ρόλος της αλυσίδας αξίας στη διαχείρηση της εφοδιαστικής αλυσίδας των φαρμακοβιομηχανιών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)Η φαρμακευτική αγορά αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους πιο ιδιαίτερους και περίπλοκους κλάδους της βιομηχανίας που παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον σε όλο το μήκος της αλυσίδας αξίας. Το 2016 αποτέλεσε σημείο καμπής για ... -
Οι στρατηγικές των εταιρειών καλλυντικών σχετικά με την προβολή και προώθηση των προϊόντων τους μέσω YouTubers & Bloggers. Case study Brand: L' Oreal Paris
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-09)Η μεγαλύτερη και κοινή επιθυμία όλων των ανθρώπων για ευεξία κι ομορφιά είναι τα καλλυντικά προϊόντα τα όποια είναι, για εκατομμύρια καταναλωτές σε όλο τον κόσμο, το διαβατήριο για μια πιο όμορφη ζωή. Η Βιομηχανία καλλυντικών ... -
Στρατηγικές ανάπτυξης νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις : μελέτη περίπτωσης προϊόντος της L'Oreal
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις στρατηγικές ανάπτυξης ενός νέου προϊόντος σε επιχειρήσεις. Για την καλύτερη κατανόηση του θέματος, παρατίθεται στο τελευταίο κεφάλαιο ένα υποθετικό σενάριο για την ανάπτυξη ... -
Στρατηγική ανάλυση ασφαλιστικών επιχειρήσεων πριν και μετά COVID-19 : προκλήσεις και ευκαιρίες (Εθνική Ασφαλιστική)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η πανδημία COVID-19 έχει επηρεάσει σημαντικά την παγκόσμια οικονομία και ο ασφαλιστικός κλάδος δεν αποτελεί εξαίρεση. Η παρούσα μελέτη πραγματοποιεί μια στρατηγική ανάλυση των ασφαλιστικών εταιρειών πριν και μετά την ... -
Στρατηγική των logistics μελέτη περίπτωσης : Misko - Barilla
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017-11)Στην παρούσα εργασία, πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση με σκοπό τον ορισμό και την αποσαφήνιση όρων σχετικών με την λειτουργία των logistics, της εφοδιαστικής αλυσίδας καθώς και με τις στρατηγικές επιλογές των ... -
Σύγκριση μεθόδων αξιολόγησης της στρατηγικής διοίκησης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Οι σύγχρονες επιχειρήσεις επιβιώνουν σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον και συχνά καλούνται να χαράζουν στρατηγικές έτσι ώστε να ανταπεξέλθουν στον υψηλό ανταγωνισμό και την παγκοσμιοποίηση. Ωστόσο, είναι σημαντικό ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ...