Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Διατριβές ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 14402-14421 από 14467
-
Ψηφιακή εγκληματολογία στο νέφος: εντοπισμός ευρημάτων στο μοντέλο λογισμικό ως υπηρεσία
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-06)Η τεχνολογία του υπολογιστικού νέφους χρησιμοποιείται καθημερινά από χιλιάδες ανθρώπους και εταιρείες. Από μεγάλους επιχειρηματικούς κολοσσούς, οι οποίοι την έχουν ενσωματώσει στην υποδομή τους, μέχρι τον απλό χρήστη των ... -
Ψηφιακή εγκληματολογία στο στρατιωτικό περιβάλλον
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)Η στρατιωτική λειτουργία έχει εντάξει στους μηχανισμούς της τις τεχνολογίες της Πληροφορικής και του Διαδικτύου, για την κάλυψη των επιχειρησιακών και λειτουργικών της αναγκών. Η χρησιμοποίηση των μέσων αυτών, πέραν των ... -
Ψηφιακή εγκληματολογία των συστημάτων μη επανδρωμένων αεροσκαφών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-11)Η παρούσα διατριβή πραγματεύεται την δημιουργία ενός εύχρηστου και επεκτάσιμου αλγορίθμου που σκοπεύει να συνεισφέρει στην ψηφιακή εγκληματολογία των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ), μέσω της εύκολης και ... -
Ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα οικονομικών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)Η παρούσα εργασία αποτελεί την μεταπτυχιακή διατριβή του μεταπτυχιακού προγράμμτος σπουδών «Πληροφορική» κύκλος 2020-2022 που υλοποιείται στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Η εργασία είναι συνδυασμός των μαθημάτων “Πληροφορική ... -
Ψηφιακή επίσκεψη σε μουσειακούς χώρους μέσω εφαρμογών φορητών συσκευών
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-04)Στις μέρες μας, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (ΤΠΕ) αναπτύσσονται με ραγδαίο τρόπο έτσι ώστε να είναι απαραίτητη η ενσωμάτωση τους στην υλοποίηση όλων των εφαρμογών. Αν και οι άνθρωποι των μικρότερων ηλικιών ... -
Ψηφιακή εποχή: ευκαιρίες και απειλές στον τραπεζικό χώρο. Μελέτη περίπτωσης: Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11-19)Η παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζει την ψηφιακή εποχή στον τραπεζικό χώρο, προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Κύριο ενδιαφέρον δίδεται στην ανάλυση των ... -
Ψηφιακή καταγραφή και οργάνωση πολιτιστικών μνημείων με χρήση GIS
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-02)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια έχει σηματοδοτήσει την ανάπτυξη εναλλακτικών τεχνικών και καινοτόμων μεθόδων για τη διάδοση και τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς. Πλέον οι επισκέπτες διάφορων ... -
Ψηφιακή μοντελοποίηση με αλγοριθμικές μεθόδους και σχεδιασμός προϊόντων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)Το θέμα προς ανάλυση της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η Ψηφιακή μοντελοποίηση με αλγοριθμικές μεθόδους και οι εφαρμογές των συγκεκριμένων μεθόδων στον σχεδιασμό προϊόντων. Η διαδικαστική μοντελοποίηση (procedural ... -
Ψηφιακή στρατηγική για τουριστικούς προορισμούς: το παράδειγμα της Αρχαίας Ολυμπίας
(2013-12-19)Η παρούσα εργασία φιλοδοξεί να εξετάσει το παρόν της ψηφιακής στρατηγικής στον τουρισμό μέσα στο δυναμικό πλέον τεχνολογικό και εξωτερικό υπερβάλλον (Διαδίκτυο), αναγνωρίζοντας τη γνώση ως βασικό παράγοντα για την επιτυχία ... -
Ψηφιακό δίδυμο λιμένων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-01)Η τεχνολογία των Ψηφιακών Διδύμων (Digital Twins) είναι ένας ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας που έχει τη δυνατότητα να φέρει επανάσταση στον τρόπο λειτουργίας των λιμένων. Ένα ψηφιακό δίδυμο είναι μια εικονική αναπαράσταση ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης μέσω social media
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)Τα social media είναι μέσα που χρησιμοποιούνται καθημερινά από μεγάλη μερίδα του ανθρώπινου πληθυσμού για λόγους ψυχαγωγίας και κοινωνικής δικτύωσης. Η κοινωνική δικτύωση που προσφέρουν τα καθιστά κατάλληλα για μετάδοση ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ : συγκριτική ανάλυση του SEO και του PPC μάρκετινγκ
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-10)Τα τελευταία χρόνια, η πρόοδος της τεχνολογίας απαιτεί από τις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ για την εδραίωσή τους στην αγορά. Οι επιχειρήσεις προσπαθούν διαρκώς να βελτιώνουν τις στρατηγικές ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ και κρατήσεις ξενοδοχείων: παράγοντες που επηρεάζουν τους πελάτες στην επιλογή μεθόδου ξενοδοχειακής κράτησης μέσω του διαδικτύου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2017)Η έννοια του ψηφιακού Μάρκετινγκ αποτελεί έναν όρο ομπρέλα για την εμπορία προϊόντων ή υπηρεσιών που χρησιμοποιούν ψηφιακές τεχνολογίες, κυρίως στο Διαδίκτυο, καθώς και κινητά τηλέφωνα, διαφήμιση προβολής και οποιοδήποτε ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: μία επεξηγηματική μελέτη
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2020-12-22)Το παραδοσιακό marketing εξελίχθηκε με την ενσωμάτωση νέων εργαλείων. Οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται πλέον κυρίως ηλεκτρονικά και κατά συνέπεια το marketing έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα, χρησιμοποιώντας νέα εργαλεία.Έτσι ... -
Ψηφιακό μάρκετινγκ σε εταιρείες ταχυμεταφορών - Πριν & μετά τον Covid-19
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023-11-10)Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει θέσει τις εταιρείες παράδοσης και ταχυμεταφορών στην καρδιά ενός αποτελεσματικού συστήματος ηλεκτρονικής αλυσίδας εφοδιασμού που στοχεύει να προσφέρει ταχύτητα, ευκολία και ποιότητα στη νέα ... -
Ψηφιακό μουσείο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2019-09)Το “Ψηφιακό Μουσείο” είναι μία ψηφιακή περιήγηση ενός μουσείου με τη μορφή εκτελέσιμου προγράμματος σε υπολογιστή. Το παρόν έγγραφο αποτελεί ενημερωτικό εγχερίδιο για τον τρόπο λειτουργίας του αλλά και υλικό προς ενημέρωση ... -
Ψηφιακός αναλφαβητισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Αντικείμενο της παρούσης εργασίας είναι η σχέση του ανθρώπου με την τεχνολογία και το διαδίκτυο. Η εργασία αποτελείται από πέντε μέρη. Τα τρία πρώτα αφορούν το θεωρητικό κομμάτι που βασίζεται στην βιβλιογραφική ανασκόπηση. ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός & στρατηγική στον τραπεζικό τομέα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-12) -
Ψηφιακός μετασχηματισμός Δήμου Αθηναίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία εξετάζει τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Δήμου Αθηναίων. Αρχικά μελετώνται γενικές έννοιες όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η έξυπνη διακυβέρνηση, οι έξυπνες πόλεις, ενώ ακολούθως παρουσιάζονται ... -
Ψηφιακός μετασχηματισμός επιχειρήσεων για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022-06-24)H παρούσα διπλωματική εργασία αναφέρεται στην προσπάθεια των επιχειρήσεων να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα υλοποιώντας συντονισμένα δράσεις που σχετίζονται με τις νέες τεχνολογίες, ώστε να οδηγηθούν στον Ψηφιακό ...