Η στρατηγική σημασία των CRS στην διανομή του τουριστικού προϊόντος : η συνεισφορά των CRS στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών από τα τουριστικά γραφεία της Αττικής
Master Thesis
Author
Τρακαδά, Ροδούλα Ι.
Date
2007-08-27View/ Open
Abstract
Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως θέμα τη στρατηγική σημασία των CRS στην διανομή του τουριστικού προϊόντος. Αναλυτικότερα η έρευνα στηρίχτηκε σε προσεχτικά σχεδιασμένα ερωτηματολόγια, τα οποία είχαν ως σκοπό να δείξουν ποιες εφαρμογές χρησιμοποιούνται, ποια είναι τα κύρια οφέλη τα προερχόμενα από τη χρήση των CRS, να προσδιορίσει την αιτία της μη-χρήσης καθώς και τα σχέδια της χρησιμοποίησης της τεχνολογίας, να επισημάνει πόσο ευχαριστημένοι είναι οι εργαζόμενοι των τουριστικών επιχειρήσεων από την χρήση και την αξιοπιστία των CRS, να αναγνωρίσει κατά πόσο έχει βελτιωθεί και σε τι βαθμό η εξυπηρέτηση των πελατών των τουριστικών γραφείων και ποια είναι η υπεραξία που προσδίδεται σε αυτό με την χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων.