Ανάπτυξη δυναμικών και συναισθηματικά ανταποκρινόμενων NPCs στην Unreal Engine 5 χρησιμοποιώντας δέντρα προσαρμοστικής συμπεριφοράς
Developing dynamic and emotionally responsive NPCs in Unreal Engine 5 using adaptive behavior trees
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Δυναμικοί χαρακτήρες ; Dynamic NPCs ; Συναισθηματική ανταπόκριση ; Emotional responsiveness ; Προσαρμοστικά δέντρα συμπεριφοράς ; Adaptive behavior trees ; Τεχνητή νοημοσύνη ; Βιντεοπαιχνίδια ; AI ; Video games ; Εμβύθιση παικτών ; Player immersion ; Μηχανή παιχνιδιών ; Unreal Engine 5Περίληψη
Αυτή η διατριβή εξετάζει την ανάπτυξη δυναμικών και συναισθηματικά ανταποκρινόμενων NPCs στην Unreal Engine 5.4, με έμφαση στη χρήση προσαρμοστικών δέντρων συμπεριφοράς. Ο πρωταρχικός στόχος είναι η βελτίωση του ρεαλισμού και της εμπλοκής των NPCs με την ενσωμάτωση συναισθηματικών αντιδράσεων στη συμπεριφορά τους, επιτρέποντάς τους να ανταποκρίνονται δυναμικά στις αλληλεπιδράσεις των παικτών και στις περιβαλλοντικές αλλαγές. Αξιοποιώντας τις προηγμένες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης της Unreal Engine, η παρούσα έρευνα εισάγει ένα πλαίσιο όπου οι NPCs μπορούν να προσαρμόζουν τόσο τις ενέργειες όσο και τα συναισθήματά τους σε πραγματικό χρόνο με βάση το πλαίσιο του παιχνιδιού.
Βασική συνεισφορά αυτής της εργασίας είναι η δημιουργία μιας μεθοδολογίας που χρησιμοποιεί προσαρμοστικά δέντρα συμπεριφοράς για να επιτρέπει στους NPCs να επιδεικνύουν ένα ευρύ φάσμα συναισθηματικών αντιδράσεων, όπως φόβο, θυμό ή χαρά, ανάλογα με τις περιστάσεις. Αυτές οι συναισθηματικά πολύπλοκες συμπεριφορές ενισχύουν σημαντικά τη ροή, την αληθοφάνεια και τη συνολική εμβύθιση της εμπειρίας του παιχνιδιού. Τα ευρήματα καταδεικνύουν ότι η προσέγγιση αυτή όχι μόνο βελτιώνει τη δέσμευση των παικτών αλλά και ανοίγει νέες δυνατότητες για τη δημιουργία πιο αληθοφανών και διαδραστικών χαρακτήρων στη μελλοντική ανάπτυξη παιχνιδιών. Συνολικά, η παρούσα διατριβή προσφέρει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης και του συναισθηματικού υπολογισμού, συμβάλλοντας στην πρόοδο της συμπεριφοράς των NPCs και του σχεδιασμού παιχνιδιών.