Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 1020
Κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ίντερνετ στην Ελλάδα : μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς των νέων αναφορικά με τα συνδυαστικά πακέτα τηλεπικοινωνιών
(2009-06-16)
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας στις τηλεπικοινωνίες τα τελευταία χρόνια, έδωσε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσφέρουν υπηρεσίες που παραδοσιακά ανήκαν σε διαφορετικούς κλάδους. Αποτέλεσμα του φαινόμενου αυτού, ...
Ανάλυση των επιπτώσεων της εφαρμογής των διεθνών προτύπων χρηματοοικονομικής πληροφόρησης στον κλάδο της ελληνικής ιδιωτικής ασφάλισης
(2008-12-15)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην διερεύνηση των επιπτώσεων που είχε η εφαρμογή των Δ.Λ.Π. – Δ.Π.Χ.Π. στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης στην Ελλάδα. Ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης είναι ένας από τους πιο ...
Χρηματοοικονομικές αγορές : ανάπτυξη της αγοράς χρήματος στη Σερβία
(2007-07-11)
Το βασικό κίνητρο για την εργασία αυτή ήταν ότι, στη Σερβία μετά από τις ριζικές αλλαγές του πολιτικού και οικονομικού συστήματος που έγιναν το 2000, δεν εκπονήθηκε κάποια μελέτη σχετικά με την ανάπτυξη της αγοράς χρήματος. ...
Παρακίνηση και κίνητρα στο εργασιακό περιβάλλον : μη χρηματικά κίνητρα: σύνδεση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας μιας επιχείρησης με την παροχή μη χρηματικών κινήτρων. Καταγραφή των σπουδαιότερων μη χρηματικών κινήτρων, όπως αναφέρονται στην πρόσφατη βιβλιογραφία και αρθρογραφία
(2008-04-07)
Η παρακίνηση των εργαζομένων αποτελεί ένα από τα πιο βασικά ζητήματα της διοίκησης ανθρωπίνων πόρων, αφού είναι στενά συνδεμένη με την ανθρώπινη συμπεριφορά και την απόδοση στο χώρο της οργάνωσης. Προσδιορίζει τις πιο ...
Μέθοδοι κοστολόγησης και τιμολόγησης τηλεπικοινωνιών υπηρεσιών : παρουσίαση των βασικών εννοιών και διακρίσεων κόστους, προκειμένου να γίνει κατανοητή η παρουσίαση των μεθόδων κοστολόγησης και τιμολόγησης που χρησιμοποιούνται για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες σταθερού δικτύου από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης
(2007-07-11)
Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι αφενός η θεωρητική προσέγγιση των μεθόδων κοστολόγησης και τιμολόγησης για μία σειρά υπηρεσιών που
προσφέρονται μέσω σταθερών δικτύων, όπως οι Μισθωμένες Γραμμές, η
Διασύνδεση, και ...
Χρηματοοικονομική ανάλυση : η περίπτωση του υποκλάδου των τυποποιημένων αλμυρών τροφίμων
(2005-01-01)
Η παρούσα διπλωματική εργασία αποβλέπει στην χρηματοοικονομική ανάλυση των ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και πιο συγκεκριμένα των επιχειρήσεων εκείνων που δραστηριοποιούνται στον υποκλάδο των τυποποιημένων ...
Χρήση του CRM ως εργαλείο του marketing για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος
(2009-07-03)
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι, μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα που διεξήχθη και την αρθρογραφία που χρησιμοποιήθηκε, να προσπαθήσει να εξετάσει και να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερο το θέμα της ...
Σύγκριση του περιβαλλοντικού προτύπου ISO 14001 και του κανονισμού ΕΜΑS μεταξύ τους και με το πρότυπο ISO 9000 και η εμπειρία από την εφαρμογή τους σε ελληνικές επιχειρήσεις
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)
Η προστασία του περιβάλλοντος, μείζον θέμα της εποχής μας, τείνει να εξελιχθεί και σε σημαντικό παράγοντα διαμόρφωσης της ζήτησης στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών. Ο σημερινός καταναλωτής συνυπολογίζει στις επιλογές του ...
Κοινωνία και διαφήμιση: το περιεχόμενο των διαφημίσεων, κάθε χρονική περίοδο, αποκαλύπτει τις κοινωνικές δομές, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης και λειτουργίας των ανθρώπων μέσα στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
(2002-12-01)
Ο κύριος στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας, είναι να ανακαλύψει τα σημεία σύνδεσης δύο συνισταμένων, της κοινωνίας και της διαφήμισης. Να αποδείξει, ότι μέσα από την διαφήμιση αποκαλύπτεται η κοινωνική κατάσταση, ...
Σύστημα διοίκησης επίδοσης (balanced scorecard) και επιχειρησιακή στρατηγική στην εποχή της κοινωνίας των πληροφοριών
(2003-12-01)
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας γίνεται μια προσπάθεια συσχέτισης της επιχειρησιακής στρατηγικής και του Συστήματος Διοίκησης Επίδοσης (ΣΔΕ) -δηλαδή το Balanced Scorecard (BSC) - με ιδιαίτερη έμφαση στις αλληλεπιδράσεις ...