Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-10 από 306
Η εφαρμογή του green banking στην ανταγωνιστικότητα των τραπεζών: μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-05)
Στο σύγχρονο πολυτάραχο περιβάλλον τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και οι τράπεζες αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για μια βιώσιμη ανάπτυξη. Οι παγκόσμιες περιβαλλοντικές προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή και η υποβάθμιση ...
Η μεθοδολογία διαχείρισης έργων ως μέσο διαχείρισης γνώσης σε περιβάλλον Διοίκησης Ολικής Ποιότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-11)
Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει το κατάλληλο υπόβαθρο για την κατανόηση
της σχέσης ανάμεσα σε τρεις βασικές έννοιες της ευρύτερης επιστήμης της
Διοίκησης. Στο πρώτο κεφάλαιο κάνουμε μια σύντομη αναφορά στους
σκοπούς της ...
Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης εταιρείας παραγωγής και εμπορίας αλεύρων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018)
Η παρούσα μελέτη εκπονήθηκε προκειμένου να εξετάσει κατά πόσο είναι δυνατή αλλά και
βιώσιμη η ίδρυση της εταιρίας παραγωγής και επεξεργασίας αλεύρων με την επωνυμία
«Άλφα Αλευρόμυλοι». Η επιχείρηση εστιάζει στην επεξεργασία ...
Συστήματα μετρήσεων στρατηγικής αποτελεσματικότητας / αποδοτικότητας
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 1998-06)
Η παρούσα εργασία έγινε στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΜΠΣ.ΔΟΠ) του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Σκοπός της είναι να παρουσιάσει μια νέα προσέγγιση στην μέτρηση και διοίκηση ...
Στρατηγική ναυτιλιακών επιχειρήσεων σε περίοδο κρίσης : μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Ocean Rig UDW
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015-06)
Στρατηγικό μάνατζμεντ ανθρώπινου δυναμικού και διοίκηση ολικής ποιότητας (Strategic human resource management & total quality management)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2021-04-26)
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά το Στρατηγικό Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού-ΣΜΑΔ (Strategic Human Resources Management-SHRM) και τον τρόπο με τον οποίο αυτό μπορεί να συνδέεται, να ευθυγραμμίζεται και να αλληλεπιδρά ...
Η μέτρηση της αξίας της μάρκας (brand equity) σε περιόδους οικονομικής κρίσης
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016-03)
Η αξία της μάρκας και η μέτρησή της αποτελεί πρόκληση και ταυτόχρονα ισχυρό εργαλείο για το σύγχρονο μάνατζμεντ. Ο όρος άρχισε να χρησιμοποιείται στα τέλη της δεκαετίας του 1980, ενώ η σημασία της αντίληψης, της μέτρησης ...
Βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας με βάση το SCOR Model
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-10-05)
Η αλυσίδα εφοδιασμού αποτελεί το επίκεντρο των επιχειρήσεων στο σύγχρονο
παγκόσμιο περιβάλλον, καθώς επίσης και το μέσο για την επίτευξη ανταγωνιστικού
πλεονεκτήματος. Τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας που απασχολούν ...
Ζητήματα προστασίας του καταναλωτή στο πλαίσιο του ηλεκτρονικού εμπορίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2022)
Στην παρούσα εργασία γίνεται λόγος για το τι πραγματικά είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, πού και πώς χρησιμοποιείται καθώς και το ποιο είναι το μέγεθος της απήχησης που έχει στο καταναλωτικό κοινό. Γίνεται προσπάθεια να ...
Ανάλυση και πρόβλεψη αφίξεων τουριστών στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2024-03)
Η πρόβλεψη χρησιμοποιείται σε διάφορους επαγγελματικούς και κοινωνικούς τομείς,
λόγω της αναγκαιότητας εξάλειψης του ρίσκου κατά την λήψη αποφάσεων για
μελλοντικές δραστηριότητες. Οι προβλέψεις αποτελούν βασικό ...