Πλοήγηση Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ανά Τίτλο
Αποτελέσματα 1723-1742 από 3322
-
Μακροοικονομικοί δείκτες, μάκρομαρκετινγκ και τουρισμός
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2015)Η Ελλάδα είναι μια χώρα που διαθέτει πολλούς τουριστικούς πόρους. Είναι αδήριτη ανάγκη να προσδιοριστούν αυτοί οι πλούσιοι πολιτισμικοί, ιστορικοί, θρησκευτικοί, ιαματικοί κλπ πόροι για την αξιολόγηση & μέτρηση της ... -
Μέθοδοι αποτίμησης επιχειρήσεων : σύνοψη των σημαντικότερων μεθόδων αποτίμησης της αξίας των επιχειρήσεων: παρουσίαση των μεθόδων αποτίμησης, αναφορά των πεδίων εφαρμογής και των περιορισμών τους και η συγκριτική ανάλυση των αποτελεσμάτων τους
(2008-01-22)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να αποτελέσει μια σύνοψη των σημαντικότερων μεθόδων αποτίμησης επιχειρηματικών μονάδων που χρησιμοποιούνται τις τελευταίες δεκαετίες. Παράλληλα, αναπτύσσονται οι βασικές έννοιες που ... -
Μέθοδοι αποτίμησης επιχειρήσεων μελέτη περίπτωσης : η αποτίμηση της Attica Group
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2016)Η θεωρία της αποτίμησης υποθέτει ότι οι επενδυτές είναι ορθολογικοί και ότι η αγορά διαμορφώνει τις τιμές σύμφωνα με τη θεμελιώδη αξία. Ωστόσο, η κερδοσκοπική δράση μπορεί να αποκλίνει την τρέχουσα από τη θεμελιώδη αξία ... -
Μέθοδοι αποτίμησης εταιρειών κατά την πραγματοποίηση εξαγορών - συγχωνεύσεων : ανάλυση μεθόδων αποτίμησης εταιρειών κατά την πραγματοποίηση εξαγορών και συγχωνεύσεων τόσο σε συνθήκες βεβαιότητας, όσο και σε συνθήκες αβεβαιότητας και μελέτη περιπτώσεων στον ελλαδικό χώρο
(2008-11-27)Αντικειμενικός σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η προσέγγιση των μεθόδων αποτίμησης κατά την πραγματοποίηση εξαγορών και συγχωνεύσεων με έμφαση αυτές που πραγματοποιούνται στον ελλαδικό χώρο. Αρχικά μελετήθηκαν τα ... -
Μέθοδοι αύξησης της αποδοτικότητας των εργαζομένων : η συμβολή τους στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013)Η σύγχρονη οικονομική κρίση έχει αλλάξει τις ισορροπίες στην οργάνωση των επιχειρήσεων. Όσες εταιρείες έχουν χτίσει κατά κύριο λόγο πάνω σε υλικές βάσεις νιώθουν μεγάλη δυσκολία να κρατήσουν σταθερό το έδαφος κάτω από τα ... -
Μέθοδοι αύξησης των εσόδων στον τουριστικό κλάδο - η περίπτωση του Revenue Management
(2014-09-24)Είναι γεγονός ότι η τιμολόγηση προϊόντων μπορεί να είναι περίπλοκη διαδικασία, και αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την κερδοφορία. Παρά το γεγονός αυτό, η τιμολόγηση συχνά γίνεται λάθος (ή ... -
Μέθοδοι κοστολόγησης και τιμολόγησης τηλεπικοινωνιών υπηρεσιών : παρουσίαση των βασικών εννοιών και διακρίσεων κόστους, προκειμένου να γίνει κατανοητή η παρουσίαση των μεθόδων κοστολόγησης και τιμολόγησης που χρησιμοποιούνται για τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες σταθερού δικτύου από τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ενωσης
(2007-07-11)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι αφενός η θεωρητική προσέγγιση των μεθόδων κοστολόγησης και τιμολόγησης για μία σειρά υπηρεσιών που προσφέρονται μέσω σταθερών δικτύων, όπως οι Μισθωμένες Γραμμές, η Διασύνδεση, και ... -
Μέθοδοι λογιστικής αποτίμης: η πείπτωση του κλάδου ταξίδια και αναψυχή του Χ.Α.
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2014) -
Μέθοδοι προσέλκυσης και επιλογής προσωπικού στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2013) -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και διαδικασίες πώλησης στον ασφαλιστικό κλάδο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2018-11)Στον ασφαλιστικό κλάδο η είσοδος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) αποτέλεσε σημείο σταθμό. Η πορεία όμως αυτής της τάσης απέδειξε πως η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επέτρεψε στους πράκτορες να φτάσουν ... -
Μέσα προβολής μικρών τουριστικών επιχειρήσεων. Μελέτη της περίπτωσης της Κρήτης
(2011-12-14)Η παρούσα εργασία στόχο έχει να διερευνήσει τις μεθόδους προβολής που επιλέγουν οι μικρές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα, επιχειρεί να προσεγγίσει τους τρόπους προβολής ... -
Μέσο σταθμικό κόστος κεφαλαίου και κεφαλαιακή διάρθρωση κλάδου φαρμακαποθηκών για τα έτη 2005-2009
(2013-03-04)Το κόστος κεφαλαίου έχει για πολλά χρόνια θεωρηθεί ως απαραίτητο εργαλείο για την αξιολόγηση και την σύγκριση των επενδύσεων μιας επιχείρησης και είναι ίσο με την ελάχιστη απαιτούμενη απόδοση των επενδυτικών κεφαλαίων προς ... -
Μέτρα του ελληνικού κράτους για περιορισμό και πρόληψη της ρύπανσης του περιβάλλοντος από συμβατικές πηγές ενέργειας. Μια κατάταξη κατά προτεραιότητα της εφαρμογής των μέτρων αυτών
(2006-10-05)Αντικείµενο της παρούσας µελέτης αποτελεί η προσέγγιση του προβλήµατος της ρύπανσης του περιβάλλοντος από συµβατικές πηγές ενέργειας. Ειδικότερα η συγκεκριµένη διπλωµατική εργασία, εστιάζοντας στην περίπτωση της Ελλάδας, ... -
Μέτρηση απόδοσης σε οργανισμούς δημοσίου τομέα (performance measurement in public sector organisations)
(2007-10-29)Το θέμα που αναλύεται στην παρούσα διπλωματική εργασία, είναι η εφαρμογή της μέτρησης απόδοσης στους οργανισμούς του δημοσίου τομέα. Η ανάγκη εκπόνησης του παρόντος εγχειρήματος, πηγάζει από τις ολοένα και αυξανόμενες ... -
Μέτρηση κινδύνου με τη μέθοδο VAR σε τράπεζες του δείκτη stoxx europe 600
(2014-06-27)Στην παρούσα εργασία αναπτύχθηκε η έννοια του κινδύνου, αναλύθηκαν τα είδη του και οι τρόποι με τους οποίους μετράται. Στη συνέχεια, αναλύθηκε ο κλάδος των τραπεζών, έγινε η ιστορική τους αναδρομή, καταγράφηκαν οι κατηγορίες ... -
Μέτρηση λειτουργικής αποτελεσματικότητας ελληνικών μετοχικών Α/Κ : μέτρηση λειτουργικής αποτελεσματικότητας ελληνικών μετοχικών Α/Κ με την μέθοδο της περιβάλλουσας ανάλυσης και εντοπισμός των μεταβλητών απόκλισης στις οποίες παρουσιάζεται αναποτελεσματικότητα
(2008-11-14)Η εργασία εφαρμόζει την μέθοδο της περιβάλλουσας ανάλυσης σε ένα δείγμα 57 μετοχικών ελληνικών αμοιβαίων κεφαλαίων, προσδιορίζει τα αποδοτικά και για τα μη αποδοτικά προσδιορίζει τους παράγοντες (εισροές και εκροές) στην ... -
Μέτρηση ποιότητας υπηρεσιών στον Δήμο Αθηναίων
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2023)Ο σκοπός της παρούσας Διπλωματικής μελέτης, είναι η μέτρηση της ποιότητας και συνεπακόλουθα, η μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πολιτών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες από τον Δήμο Αθηναίων. Στόχοι που τίθενται είναι η ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης πελατών σε εταιρεία παροχής υπηρεσιών internet (ISP)
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2001)Σήμερα όλοι πια αναγνωρίζουν τον πελάτη ως το κεντρικό στοιχείο σε ένα σύστημα παροχής υπηρεσιών, μια και αυτός είναι τελικά ο αποδέκτης των αποτελεσμάτων του συστήματος. Οι σύγχρονοι οργανισμοί έχουν διαπιστώσει ότι η ... -
Μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών από το internet banking και από την εξυπηρέτηση που παρέχεται στα υποκαταστήματα των τραπεζών
(2004-01-01)Η καινοτομία λοιπόν του internet banking μας έδωσε το έναυσμα να εξετάσουμε τον βαθμό ικανοποίησης των χρηστών του internet banking και να τον συγκρίνουμε με τον βαθμό ικανοποίησης από την "παραδοσιακή" μορφή εξυπηρέτησης, ... -
Μέτρηση της ποιότητας υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη Σάμο
(Πανεπιστήμιο Πειραιώς, 2000-05)Η εμπειρική αυτή έρευνα πραγματοποιήθηκε με σκοπό να μετρήσει την ποιότητα των υπηρεσιών του κλάδου της κινητής τηλεφωνίας στη νήσο Σάμο και να διερευνήσει τις σχέσεις μεταξύ της ποιότητας τω/ υπηρεσιών του κλάδου της ...