Η στρατηγική της ποιότητας στις σύγχρονες επιχειρήσεις
Master Thesis
Συγγραφέας
Φραντζής, Ηλίας Δ.
Ημερομηνία
2003-12-01Προβολή/ Άνοιγμα
Θεματική επικεφαλίδα
Διοίκηση ολικής ποιότητας ; Ποιοτικός έλεγχος ; Ικανοποίηση καταναλωτώνΠερίληψη
Η μελέτη που ακολουθεί ασχολείται με τον τρόπο που η ποιότητα εφαρμόζεται σαν στρατηγική στις σύγχρονες επιχειρήσεις και επηρεάζει τον τρόπο λήψεως των αποφάσεων. Στο θεωρητικό κομμάτι που αποτελεί το πρώτο και μεγαλύτερο μέρος της μελέτης, εξετάζεται η ιστορική πορεία της Ποιότητας και η εξέλιξη της Διοίκηση Ολικής Ποιότητας σαν μία νέα και ολοένα επεκτεινόμενη φιλοσοφία και αναλύονται οι τρεις κύριες διαστάσεις της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας, η εστίαση στον πελάτη, η διαρκής βελτίωση και η ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων. Στο δεύτερο μέρος, παρουσιάζεται η μελέτη περίπτωσης της επιχείρησης “Bolero-Ζαχαρώδη Θράκης Α.Ε”, που αποτελεί μία πρακτική εφαρμογή των αναφερθέντων στη θεωρία.