Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προσωρινή αποθήκευση στο άκρο του δικτύου για την αποτελεσματική διαχείριση καταστροφών σε οχηματικά δίκτυα έκτης γενιάς (6G)

dc.contributor.advisorΣκόνδρας, Εμμανουήλ
dc.contributor.authorΚαρτελιά, Αναστασία
dc.date.accessioned2024-04-30T14:10:10Z
dc.date.available2024-04-30T14:10:10Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16438
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3860
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός συστήματος κρυφής μνήμης για την αποτελεσματική διανομή περιεχομένου σε οχήματα που επικοινωνούν μεταξύ τους σε Οχηματικά δίκτυα. Ο στόχος είναι να βελτιωθεί η απόδοση των δικτύων και η πρόσβαση στο περιεχόμενο, επιτρέποντας στα οχήματα να αποκτούν πρόσβαση σε κοντινά και αποθηκευμένα περιεχόμενα αντί να εξαρτώνται από μακρινές κεντρικές πηγές. Με την έλευση της τεχνολογίας 6G, γρήγορες και μαζικές μεταφορές δεδομένων είναι δυνατές μεταξύ των κινούμενων αντικειμένων. Με την παρούσα εργασία ,προτείνω ένα συγκεκριμένο σχήμα κρυφής μνήμης για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος. Αυτό περιλαμβάνει την τοποθέτηση μικρών αποθηκευτικών μονάδων κρυφής μνήμης σε στρατηγικά σημεία του οδικού δικτύου, όπως σε βάσεις στάθμευσης, σημεία πρόσβασης και δρομολογητές. Αυτές οι μονάδες κρυφής μνήμης αποθηκεύουν αντίγραφα δημοφιλούς περιεχομένου, όπως βίντεο, μουσική και εικόνες, που ζητούνται συχνά από τα οχήματα. Τα οχήματα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο από τις μονάδες κρυφής μνήμης που βρίσκονται στην περιοχή τους, μειώνοντας την κίνηση δεδομένων στο δίκτυο και την καθυστέρηση που σχετίζεται με την ανάκτηση περιεχομένου από μακρινές πηγές. Εξετάζω επίσης τη χρήση αλγορίθμων και μηχανισμών για την αποτελεσματική διαχείριση των μονάδων κρυφής μνήμης σε περίπτωση κινδύνου (disaster) και την παροχή δημοφιλούς περιεχομένου για κοντινούς χρήστες μέσω επικοινωνίας 6G. Η χρήση του προτεινόμενου αλγόριθμου κρυφής μνήμης για τη διανομή περιεχομένου σε οχήματα μπορεί να οδηγήσει σε βελτιωμένη απόδοση του δικτύου, μείωση της κίνησης δεδομένων και βελτιωμένη εμπειρία χρήστη. Επίσης, μπορεί να συμβάλει στην αποτελεσματική αξιοποίηση των πόρων του δικτύου και στην αποφυγή τυχόν φορτίων στις κεντρικές πηγές περιεχομένου. Επίσης συμβάλλει στην διαχείριση του περιεχομένου των οχημάτων σε περίπτωση κινδύνου (disaster management) Ως εκ τούτου, η περιοχή της κρυφής μνήμης για τη διανομή περιεχομένου σε οχήματα αποτελεί ένα ενδιαφέρον πεδίο έρευνας, με πολλές τεχνικές και προσεγγίσεις που εξετάζονται για την ανάπτυξη αποτελεσματικών συστημάτων. Παρέχω μια επισκόπηση των σχετικών έργων και προτείνει ένα συγκεκριμένο σχήμα κρυφής μνήμης που μπορεί να αποτελέσει μια αποτελεσματική λύση για την απονομή περιεχομένου σε οχήματα σε Οχηματικά δίκτυα.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠροσωρινή αποθήκευση στο άκρο του δικτύου για την αποτελεσματική διαχείριση καταστροφών σε οχηματικά δίκτυα έκτης γενιάς (6G)el
dc.title.alternativeDisaster aware edge caching in 6G vehicular network architecturesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThis thesis deals with the development of a cache system for the efficient distribution of content to vehicles that communicate with each other in Vehicular networks. The goal is to improve network performance and content access by allowing vehicles to access nearby stored content instead of depending on distant central sources. With the advent of 6G technology, fast and massive data transfers are possible between moving objects. A novel scheme for performing data caching at the edge of the vehicular network architecture is proposed. The scheme involves placing storage equipment at the edge of the network for performing caching of popular content such as videos, music and images that are frequently requested by vehicles. Vehicles can access this content from caching units located in their place, reducing network data traffic and latency associated with retrieving content from distant sources. The use of mechanisms to efficiently manage cache units in case of disaster and deliver popular content to nearby users over 6G communication is examined. Using the proposed caching algorithm to distribute content to vehicles can lead to improved network performance, reduced data traffic, and improved user experience. It can also contribute to the efficient use of network resources and avoidance of unnecessary loads on central content sources. It also contributes to the management of vehicle contents in case of disaster (disaster management). Therefore, the scientific area of caching for content distribution in vehicles is an interesting field of research, with many techniques and approaches being considered to develop efficient systems. In this work, an overview of related literature is also performed.el
dc.contributor.masterΨηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίεςel
dc.subject.keyword6Gel
dc.subject.keywordΟχηματικά δίκτυαel
dc.subject.keywordV2Vel
dc.subject.keywordV2Xel
dc.subject.keywordV2Iel
dc.subject.keywordV2Pel
dc.subject.keywordΑσύρματα δίκτυαel
dc.subject.keywordCachingel
dc.date.defense2023-12-22


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»