Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΑρτίκης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΤρικοίλης, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2024-04-08T05:55:29Z
dc.date.available2024-04-08T05:55:29Z
dc.date.issued2024-03-20
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16362
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3784
dc.description.abstractΗ ερεύνα εξετάζει τη σημασία της συνεργασίας με διεθνείς brand operators στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας, εστιάζοντας στα 5* Resort Ξενοδοχεία. Στηρίχθηκε σε στοιχεία από οργανισμούς όπως το ΣΕΤΕ, το ΞΕΕ και το ΠΟΞ. Ταυτόχρονα ξενοδοχεία του κλάδου όπως τα Domes Resorts και το The Royal Senses Resort & Spa Crete, Curio Collection by Hilton χρησιμοποίησαν το μοντέλο βέλτιστης διαχείρισης από διεθνή brand operator και αναφέρονται λεπτομερώς στοιχεία για το πως εφάρμοσαν το management. Αναδεικνύει τη σημασία της επιλογής του κατάλληλου brand operator για την επιτυχημένη διαχείριση και προώθηση των καταλυμάτων. Η διαχείριση από διεθνή brand operator συμβάλλει στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας, προσφέροντας προηγμένη εμπειρία στους επισκέπτες. Επικεντρώνεται επίσης στα πλεονεκτήματα για τον ιδιοκτήτη, όπως η αύξηση της αξίας του ακινήτου, η μείωση του λειτουργικού ρίσκου και η επιτυχία στην προσέλκυση πολυτελών αγορών. Η διπλωματική παρουσιάζει στρατηγικές για βελτίωση της επιχειρηματικής απόδοσης και της εμπειρίας των επισκεπτών, ενισχύοντας τη βιωσιμότητα των καταλυμάτων μέσω συμφωνιών διαχείρισης. Η συνεργασία με διεθνείς brand operators εμφανίζεται ως κρίσιμος παράγοντας για την ανάπτυξη και την επιτυχία των ξενοδοχείων, ιδίως των πολυτελών, στην Ελλάδα.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΒέλτιστο μάνατζμεντ 5* resort ξενοδοχείου από διεθνή brand operatorel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe research examines the importance of cooperation with international brand operators in the tourism and hospitality sector, focusing on 5* Resort Hotels. It was based on data from organisations such as SETE, HCH and HHF. At the same time hotels in the industry such as Domes Resorts and The Royal Senses Resort & Spa Crete, Curio Collection by Hilton used the best management model from international brand operators and details how they implemented the management. It highlights the importance of choosing the right brand operator for successful management and promotion of the accommodation. Management by an international brand operator helps to improve competitiveness by offering an advanced guest experience. It also focuses on the benefits for the owner, such as increasing property value, reducing operational risk and success in attracting luxury markets. The thesis presents strategies for improving business performance and guest experience by enhancing the sustainability of lodging through management agreements. Collaboration with international brand operators is shown to be a critical factor for the growth and success of hotels, especially luxury hotels, in Greece.el
dc.corporate.nameΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΜάνανζμεντel
dc.subject.keywordBrandel
dc.subject.keywordΔιεθνής hotel operatorel
dc.subject.keywordΔιαχειριστικές συμβάσειςel
dc.subject.keywordResortel
dc.subject.keywordDomes Resortsel
dc.subject.keywordThe Royal Senses Resort & Spa Crete, Curio Collection by Hiltonel
dc.date.defense2024-04-04


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»