Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΣαββοπούλου, Βασιλική
dc.date.accessioned2024-03-29T11:21:28Z
dc.date.available2024-03-29T11:21:28Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16330
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3752
dc.description.abstractΤις τελευταίες δεκαετίες η σπατάλη τροφίμων έχει λάβει ανησυχητικές διαστάσεις με σοβαρές κοινωνικές, οικονομικές και περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις. Ως εκ τούτου, αποτελεί ζητούμενο η ενίσχυση της ευαισθητοποίησης και η επιμόρφωση σχετικά με αυτό το ζήτημα. H παρούσα διπλωματική εργασία επιδιώκει να συμβάλλει σε αυτή τη κατεύθυνση μέσα από τη σχεδίαση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού, το οποίο συνδυάζει την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας με την παιδαγωγική προσέγγιση των επιτραπέζιων παιχνιδιών. Ο συνδυασμός αυτών των δύο, αναμένεται να ενισχύσει το ενδιαφέρον των μαθητών καθώς και να συμβάλλει θετικά στην επίτευξη των εκπαιδευτικών στόχων. Σκοπός του προτεινόμενου παιχνιδιού είναι να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σχετικά με το φαινόμενο της σπατάλης τροφίμων, καθώς και να ενισχύσει την ανάληψη πρωτοβουλιών για την υιοθέτηση βιώσιμων συνηθειών. Αναγνωρίζοντας την έλλειψη επαρκούς γνώσης σχετικά με αυτό το ζήτημα, έχουν δημιουργηθεί αρκετά εκπαιδευτικά προγράμματα που στοχεύουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σχετικά με αυτό το πρόβλημα. Ένα τέτοιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι το «Μπορούμε στο Σχολείο», το οποίο έχει σχεδιαστεί από την μη κυβερνητική οργάνωση «Μπορούμε». Η συγκεκριμένη ΜΚΟ στοχεύει στη μείωση της σπατάλης τροφίμων και την αύξηση της επισιτιστικής στήριξης σε όλη την Ελλάδα. Το εκπαιδευτικό υλικό του προγράμματός της αποτέλεσε τη βάση για τον σχεδιασμό του προτεινόμενου παιχνιδιού, στόχος του οποίου είναι να παρουσιάσει με έναν ενδιαφέρων τρόπο το πρόβλημα και να παρακινήσει τους μαθητές να συμβάλλουν στην εξάλειψή του. To παιχνίδι αυτό, θα μπορούσε να αξιοποιηθεί μελλοντικά σε αντίστοιχες εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες και δράσεις.el
dc.format.extent77el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδίαση εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού επαυξημένης πραγματικότητας για την καταπολέμηση της σπατάλης τροφίμωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIn recent decades, food waste has reached alarming proportions, with serious social, economic and environmental consequences. It is therefore a matter of raising awareness and providing training on this issue. This master thesis seeks to contribute in this direction through the design of an educational game that combines augmented reality technology with the pedagogical approach of board games. The combination of these two is expected to enhance the interest of students as well as contribute positively to the achievement of educational goals. The aim of the proposed game is to inform and raise awareness among students about the food waste phenomenon, as well as foster initiatives to adopt sustainable habits. Recognizing the lack of sufficient knowledge on this issue, several educational programs have been created to inform and raise awareness of this problem among students. One such educational program is "Boroume sto Sholeio" designed by the non-governmental organization "Boroume". This NGO aims to reduce food waste and increase food support throughout Greece. The educational material of its project was the basis for the design of the proposed game, which aims to present the problem in an interesting way and motivate students to contribute to its elimination. In the future, this game could be used in similar educational initiatives and actions.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό παιχνίδιel
dc.subject.keywordΕπιτραπέζιο παιχνίδιel
dc.subject.keywordΣπατάλη τροφίμωνel
dc.date.defense2024-02-15


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»