Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡαχανιώτης, Νικόλαος
dc.contributor.authorΒουργίδη, Δήμητρα
dc.date.accessioned2024-03-28T06:13:16Z
dc.date.available2024-03-28T06:13:16Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16317
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3739
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εκτιμήσει κατά πόσο οι υπάρχουσες τάσεις στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (E/K) συντελούν στη βελτίωση της λειτουργίας των υπαρχόντων συστημάτων και διαδικασιών και στη βελτίωση του επιπέδου της εξυπηρέτησης των πελατών, καθώς επίσης και να εντοπίσει τάσεις που έχουν αρχίσει να αναπτύσσονται. Αναλυτικότερα, στόχοι της παρούσας διπλωματικής είναι ● να εντοπίσει και να παραθέσει όλες τις εξελίξεις των τελευταίων 20 ετών στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε επίπεδο τεχνολογικό, περιβαλλοντικό και οικονομικό ● να εκτιμήσει το πόσο έχουν συμβάλλει οι νέες τεχνολογίες στη βελτίωση των λειτουργιών και των διαδικασιών στη μεταφορική αλυσίδα των εμπορευματοκιβωτίων ● να εντοπίσει και να καταγράψει προβλήματα τα οποία είχαν ανακύψει στο παρελθόν που αφορούν τον τρόπο διεξαγωγής των μεταφορών, καθώς και τις λύσεις που συνετέλεσαν στην αντιμετώπισή τους. Επιχειρείται να γίνει προσέγγιση σε εξελίξεις που αφορούν τόσο τα πλοία όσο και τα λιμάνια και τους λοιπούς χώρους εγκαταστάσεων, καθώς και τα εμπορευματοκιβώτια αυτά καθαυτά. Ακόμη επιχειρείται μια ανάλυση σε κομβικούς τομείς της 4ης βιομηχανικής επανάστασης και η ανάδειξη του ρόλου που έπαιξε αυτή στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Αναλύονται κομβικά τεχνολογικά εργαλεία της 4ης βιομηχανικής επανάστασης και μοντέλα που έχουν αναπτύξει οι σημαντικότεροι παίκτες στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση της ποιότητας που μετριέται μέσα από παράγοντες όπως το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών και η μείωση των χρόνων εξυπηρέτησης Επισημαίνεται ο βαθμός στον οποίο η εισαγωγή των μεγάλων πλοίων αλλάζει τα ναυτιλιακά πρότυπα και απαιτεί επέκταση των λιμένων.Τέλος επιχειρούνται να εξεταστούν ενδεχόμενες προτάσεις βελτίωσης της υπάρχουσας κατάστασης στον κλάδο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και προτάσεις περαιτέρω μελέτης.el
dc.format.extent76el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣύγχρονες τάσεις, εξελίξεις και προκλήσεις στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίωνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Tμήμα Βιομηχανικής Διοίκησης και Tεχνολογίαςel
dc.description.abstractENThe purpose of this thesis is to assess how the current trends in the container shipping industry contribute to improving the operation of existing systems and processes and to improving the level of customer service, as well as to identify world trends. More specifically, the aim of this thesis is: ● to identify and list all the advances during the last years in the container transport industry at a technological, environmental and financial level, ● to assess the extent to which new technologies have contributed to the improvement of operations and processes in the container transport industry. ● to identify and record issues that had arisen in the past in the way transportation was carried out, as well as the solutions that contributed to their mitigation, An attempt is made to approach recent developments concerning ships, ports and other facilities, as well as the containers themselves. It also attempts to analyze key areas of the 4th industrial revolution and highlight the role it played in the container shipping industry. Moreover it analyzes key technological tools and models developed by the major players in the container shipping industry that significantly contribute to increasing quality measured through factors such as customer service level and reduction of procedures duration. The changes of the relationships dynamics of all the contributing parts of the shipping network in the direction of optimizing the level of the provided quality, are additionally illustrated. Additionally the extent to which the introduction of large ships changes shipping patterns and requires port expansion is highlighted. Finally, some proposals to improve the existing situation in the container transport sector are considered, as well as further research proposals.el
dc.contributor.masterΒιομηχανική Διοίκηση και Τεχνολογίαel
dc.subject.keywordΕμπορευματοκιβώτιαel
dc.subject.keywordΤάσειςel
dc.subject.keywordΠροκλήσειςel
dc.subject.keywordΠεριβάλλονel
dc.subject.keywordΟικονομίαel
dc.subject.keywordΤεχνολογίαel
dc.subject.keywordΝαυτιλίαel
dc.date.defense2024-03-13


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»