Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠρέντζα, Ανδριάνα
dc.contributor.authorΣχίζας, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2024-03-19T12:22:25Z
dc.date.available2024-03-19T12:22:25Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16287
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3709
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει σαν θέμα τη χρήση τεχνικών Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας (Natural Language Processing - NLP) και Μηχανικής Μάθησης (Machine Learning - ML) για την κατηγοριοποίηση κειμένου (text classification) και την ανάλυση συναισθήματος (sentiment analysis), με στόχο τη δημιουργία μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για δημόσιες υπηρεσίες. Θα εξεταστούν διαφορετικά μοντέλα ML για την κατηγοριοποίηση του κειμένου και την ανάλυση του συναισθήματος των χρηστών, σε ένα σύνολο δεδομένων που αποτελείται από κείμενα που σχετίζονται με αξιολογήσεις χρηστών και αφορούν διάφορες περιπτώσεις. Με αυτά τα δεδομένα θα εκπαιδευτούν τα μοντέλα και θα γίνει σύγκρισή τους για να επιλεχθεί ποιο ή ποια από αυτά έχουν καλά αποτελέσματα ώστε να χρησιμοποιηθούν στην εφαρμογή. Εν κατακλείδι η εφαρμογή αυτή θα μπορεί να παρέχει μέσω διαγραμμάτων αποτελέσματα για να παρακολουθείται η απόκριση του κοινού και να ανιχνεύεται η διάθεση και οι ανάγκες των πολιτών, έτσι ώστε αξιοποιηθούν από δημόσιες υπηρεσίες.el
dc.format.extent69el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣχεδιασμός και ανάπτυξη εφαρμογής ηλεκτρονικής διακυβέρνησης για τη βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιώνel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThis work focuses on the use of Natural Language Processing (NLP) and Machine Learning (ML) techniques for text classification and sentiment analysis. The goal is to create an e-governance application for public services. Various machine learning models will be examined for text classification and user sentiment analysis using a dataset consisting of texts related to user reviews across different cases. The models will be trained on this dataset, compared, and the one(s) with the best results will be selected for integration into the application. In conclusion, the application will provide results through charts to monitor public response and detect the mood and needs of citizens, enabling utilization by public services.el
dc.contributor.masterΠληροφοριακά Συστήματα και Υπηρεσίεςel
dc.subject.keywordNLPel
dc.subject.keywordSentiment analysisel
dc.subject.keywordText classificationel
dc.subject.keywordMachine learningel
dc.subject.keyworde-Governmentel
dc.date.defense2024-02-29


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»