Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη ευφυούς παιγνίου σκακιού σε Unity3D

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΣαρηγιάννης, Ανέστης Μάριος
dc.date.accessioned2024-02-28T07:03:03Z
dc.date.available2024-02-28T07:03:03Z
dc.date.issued2024-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16220
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3642
dc.description.abstractΒασικό αντικείμενο της εν λόγω εργασίας, όπως περιγράφει και ο τίτλος της, είναι η ανάπτυξη παιχνιδιού turned based strategy σκακιού, με έμφαση στην δημιουργία ενός ικανού ευφυού πράκτορα, ο οποίος θα αποτελεί και τον αντίπαλο του χρήστη στο παιχνίδι. Προτιμήθηκε η αποτύπωση της κλασσικής έκδοσης του σκακιού, λόγω της δημοφιλίας του και της μεγαλύτερης απήχησής του. Κατά αυτόν τον τρόπο, είναι πιο εύκολο να βρεθούν παίκτες για την Multiplayer πτυχή της εφαρμογής, αλλά και οι παίκτες θα είναι πιο γνώριμοι με τους κανόνες, με αποτέλεσμα να χρειάζεται μικρότερο ή και μηδαμινό διάστημα προσαρμογής. Σκοπός της εργασίας ήταν η δημιουργία ενός ενδιαφέροντος και ψυχαγωγικού παιχνιδιού, το οποίο μπορεί να προσφέρει ευχάριστες στιγμές στον χρήστη. Το παιχνίδι αναπτύχθηκε σε 2D περιβάλλον. Όλα τα μοντέλα τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ήταν δωρεάν είτε από το Unity Asset Store είτε κατασκευάστηκαν από εμένα τον ίδιο. Όλοι οι ήχοι που αξιοποιήθηκαν για μια πιο ρεαλιστική και έντονη εμπειρία ήταν δωρεάν και δεν αποτελούν προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας. Τα UI elements των διάφορων Μενού, παραθύρων και ρυθμίσεων αποτελούν και αυτά δική μου κατασκευή. Το παιχνίδι διαθέτει multiplayer, single player & custom game modes. Ο multiplayer χρειάζεται έναν παίκτη να αποτελέσει τον Host και τον άλλον παίκτη να αναλάβει τον ρόλο του Client. Το matchmaking πραγματοποιείται με την εισαγωγή του Steam Lobby ID του Host στο πεδίου του Client. Με άλλα λόγια αξιοποιούμε το Steam, μια ιδιαίτερα δημοφιλής πλατφόρμα παιχνιδιών, προκειμένου να γίνει όσο το δυνατόν πιο εύκολη για τον χρήστη η multiplayer εμπειρία του. Ταυτόχρονα, λόγω της πολυπλοκότητας της εισαγωγής του Steam ID του παίκτη, ενός αριθμού 9 ψηφίων, κάθε φορά που επιθυμεί κάποιος να δημιουργήσει μία καινούρια παρτίδα σκακιού, έγινε χρήση του Steam API, το οποίο επιτρέπει την αυτόματη εύρεση του εν λόγω ID, με την χρήση μόνο του User Name του παίκτη. Κάπως έτσι, διευκολύνεται σε μεγάλο βαθμό το matchmaking καθώς οι χρήστες αρκεί να γνωρίζουν το username του φίλου τους. Στο single player mode ο χρήστης καλείται να επιλέξει ανάμεσα σε λευκά ή μαύρα πιόνια, και τα δύο εναντίον του ΑΙ. Τέλος, στο custom game mode, ο χρήστης μπορεί να παίξει είτε με κάποιον άλλον παίκτη σε τοπικό μηχάνημα, είτε να προπονηθεί με τον εαυτό του. Αυτή η επιλογή προσφέρεται προκειμένου να μην αποκλειστεί το ενδεχόμενο παιχνιδιού σε κοινό υπολογιστή με κάποιον αντίπαλο, και τον εξαναγκασμό των παικτών σε μόνο online multiplayer, καθώς και για την δημιουργία μίας πλατφόρμας στην οποία ο χρήστης δύναται να πειραματιστεί σε λευκό καμβά.el
dc.format.extent42el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΑνάπτυξη ευφυούς παιγνίου σκακιού σε Unity3Del
dc.title.alternativeDevelopment of a Unity3D intelligent chess gameel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe main subject of this project, as described by its title, is the development of a turn-based strategy chess game, with an emphasis on creating an intelligent agent that serves as the user's opponent in the game. The depiction of the classic version of chess was preferred due to its popularity and widespread familiarity. This choice makes it easier to find players for the multiplayer aspect of the application, and players are already familiar with the rules, resulting in a shorter or even negligible adaptation period. The goal of the work was to create an interesting and entertaining game that can provide enjoyable moments for the user. The game was developed in a 2D environment. All models used were either free from the Unity Asset Store or created by the author. All sounds used for a more realistic and immersive experience were free and not subject to intellectual property. The UI elements of various menus, windows, and settings were also created by the author. The game features multiplayer, single-player, and custom game modes. In multiplayer, one player acts as the host, and the other player takes on the role of the client. Matchmaking is done by entering the Steam Lobby ID of the host in the client's field. This utilizes Steam, a popular gaming platform, to make the multiplayer experience as user-friendly as possible. Additionally, due to the complexity of entering a player's 9-digit Steam ID every time a new chess game is created, the Steam API was used to automatically find the ID using only the player's username. This greatly facilitates matchmaking as users only need to know their friend's username. In single-player mode, the user chooses between playing with white or black pieces, facing off against AI opponents. In the custom game mode, the user can play with another player on a local machine or train against themselves. This option ensures that the possibility of playing on a shared computer with an opponent is not excluded, avoiding the restriction of players to online multiplayer only. It also provides a platform for users to experiment on a blank canvas.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικήςel
dc.subject.keywordUnity3Del
dc.subject.keywordChess Gameel
dc.subject.keywordMinMaxel
dc.subject.keywordSinglePlayerel
dc.subject.keywordMultiPlayerel
dc.subject.keywordMirrorel
dc.date.defense2024-02-14


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»