Εμφάνιση απλής εγγραφής

Defining and comparing digital (micro‐)credentials for learning. A systematic literature review

dc.contributor.advisorΚαμπύλης, Παναγιώτης
dc.contributor.advisorΣάμψων, Δημήτριος
dc.contributor.authorΛυγούρα, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2024-02-21T09:34:05Z
dc.date.available2024-02-21T09:34:05Z
dc.date.issued2024-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16196
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3618
dc.description.abstractΟ κόσμος έχει εισέλθει στην ψηφιακή εποχή και ο τρόπος που μαθαίνουμε και εργαζόμαστε έχει αλλάξει δραστικά. Η παγκόσμια μετάβαση σε μια ψηφιακή οικονομία και κοινωνία απαιτεί την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών ικανοτήτων των πολιτών. Σε αυτό το πλαίσιο, τα μικρό‐διαπιστευτήρια (micro‐credential) και άλλες μορφές ψηφιακής πιστοποίησης της μάθησης διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάγκη για μαζική επανεκπαίδευση των πολιτών και του εργατικού δυναμικού. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία εξέτασε και συνέκρινε τους ορισμούς τους των μικρό‐διαπιστευτηρίων (micro‐credential), ψηφιακών διαπιστευτηρίων (digital credential), ανοικτών ετικετών ή σφραγίδων ποιότητας (open badges) και ψηφιακών ετικετών ή σφραγίδων ποιότητας (digital badges). Πραγματοποιήσαμε μια συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση της ακαδημαϊκής και της γκρίζας βιβλιογραφίας ακολουθώντας τη μεθοδολογία PRISMA για να εντοπίσουμε, να αναγνωρίσουμε, να αντιπαραβάλουμε, να ταξινομήσουμε και να αναλύσουμε διαφορετικούς ορισμούς που δημοσιεύθηκαν την τελευταία δεκαετία. Αναλύσαμε 281 δημοσιεύσεις σε βάθος, εντοπίσαμε και αναλύσαμε 230 ορισμούς, εκ των οποίων οι 139 ήταν πρωτότυποι και οι 91 είχαν δανειστεί από άλλους συγγραφείς. Οι 139 πρωτότυποι ορισμοί κατηγοριοποιήθηκαν και συγκρίθηκαν σύμφωνα με τα δομικά στοιχεία τους. Ηεργασία μπορεί να συμβάλει στην καλύτερη κατανόηση ψηφιακών (μικρό‐) διαπιστευτηρίων και στην προώθηση της περαιτέρω χρήσης τους σε πολιτικές και πρακτικές δια βίου μάθησης.el
dc.format.extent185el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleDefining and comparing digital (micro‐)credentials for learning. A systematic literature reviewel
dc.title.alternativeΟρισμοί που έχουν δημιουργηθεί για τα διάφορα ψηφιακά διαπιστευτήρια και μεταξύ τους σύγκριση. Μια συστηματική βιβλιογραφική επισκόπηση
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENIn our digital era, the way we learn and work has changed radically. The global transition to a digital economy and society requires the development of all citizens' digital competences. In that context, micro‐credentials and other forms of digital recognition of learning play a significant role in the urgent need for massive upskilling and reskilling of citizens and the workforce. The current master thesis examined and compared their definitions of micro‐credentials, digital badges, digital credentials, and open badges. We conducted a systematic literature review of academic and grey literature following the PRISMA statement to locate, identify, contrast, classify, and analyse related definitions published in the last decade. We analysed 281 publications in‐depth through a review matrix, locating and analysing 230 definitions, of which 139 were original and 91 adopted. The 139 original definitions were categorised and compared based on their key elements. The work presented in this thesis can contribute to a better understanding of digital (micro‐) credentials and promote their further use in lifelong learning policy and practice.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordMicro‐credentialsel
dc.subject.keywordDigital credentialsel
dc.subject.keywordOpen badgesel
dc.subject.keywordDigital badgesel
dc.subject.keywordAlternative credentialsel
dc.subject.keywordDefinitionel
dc.subject.keywordPRISMAel
dc.subject.keywordSystematic literature reviewel
dc.subject.keywordLifelong learningel
dc.subject.keywordΜικροδιαπιστευτήριαel
dc.date.defense2024-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»