Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜήτρου, Λίλιαν
dc.contributor.authorΜαστροδήμου, Μαρία - Τσαμπίκα
dc.date.accessioned2024-01-09T12:21:41Z
dc.date.available2024-01-09T12:21:41Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16120
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3542
dc.description.abstractΤο παρόν κείμενο πραγματεύεται τη σχέση και την επίδραση, που επέφερε και θα συνεχίσει να επιφέρει ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία των Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (εφεξής ΓΚΠΔ) στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing). Στο πλαίσιο της εν λόγω εργασίας, θα γίνει μια παρουσίαση των εννοιών του μάρκετινγκ και της διαφοράς του με το ψηφιακό μάρκετινγκ, καθώς και ορισμένων πολύ βασικών εργαλείων, που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο του digital marketing. Στα πλαίσια λοιπόν αυτού, χρησιμοποιείται πλήθος πρακτικών από τους υπεύθυνους του marketing (marketers), οι οποίες έχουν ως στόχο να προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις ευκολότερα τους εν δυνάμει πελάτες τους και να τους βοηθούν ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθούν και θα πράξουν, έχοντας ως γνώμονα τις προτιμήσεις των καταναλωτών, μεγιστοποιώντας έτσι τα έσοδά τους. Οι πρακτικές αυτές βέβαια, σχετίζονται άμεσα με την ιδιωτικότητα των χρηστών του διαδικτύου, δημιουργώντας στους τελευταίους ένα αίσθημα ασφάλειας αναφορικά με τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται, επεξεργάζονται και αποθηκεύονται ανάλογα με την ιστοσελίδα που επισκέπτονται κάθε φορά. Αυτή η ασφάλεια των χρηστών και η εν γένει προστασία της ιδιωτικότητας και των προσωπικών δεδομένων τους, αποτέλεσε έναν από τους λόγους για τους οποίους θεσμοθετήθηκε ο ΓΚΠΔ (2016/679) το έτος 2016 στην Ευρώπη και τέθηκε σε εφαρμογή τον Μάιο του 2018. Σκοπός του Κανονισμού είναι η προστασία των δικαιωμάτων των φυσικών προσώπων μέσω μιας σειράς ρυθμίσεων για ζητήματα χρηστών του διαδικτύου και της απαίτησης των επιχειρήσεων που επεξεργάζονται καθημερινά πληθώρα προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Συνεπώς, με την παρούσα εργασία θα παρουσιαστούν οι αλλαγές που επέφερε ο ΓΚΠΔ στο ψηφιακό μάρκετινγκ, τα αποτελέσματα που είχε η εφαρμογή του σε αυτόν τον κλάδο, ενώ θα εξεταστούν ειδικότερα ζητήματα, όπως ενδεικτικά τα cookies και παρόμοιοι ιχνηλάτες, την επιρροή της τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα αυτό, ενώ λόγος θα γίνει και για ορισμένα θέματα που θα απασχολήσουν μελλοντικά τους υπεύθυνους του marketing όσο και εμάς τους χρήστες κατά συνέπεια, αναφορικά με την μετά-cookie εποχή. Είναι αυτονόητο, ότι η διαφύλαξη της ιδιωτικότητας και η προστασία των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στο διαδίκτυο, είναι αναγκαία και για τον λόγο αυτό κάθε επιχείρηση οφείλει να εφαρμόζει, να τηρεί και να ανταποκρίνεται στα όσα επιτάσσει ο Κανονισμός.el
dc.format.extent114el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤο digital marketing στην εποχή του GDPRel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.contributor.masterΔίκαιο και Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (MSc in Law and Information and Communication Technologies)el
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordCookiesel
dc.subject.keywordΓενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων (ΓΚΠΔ)el
dc.subject.keywordChatbotsel
dc.subject.keywordChatGPTel
dc.subject.keywordCookie-less erael
dc.subject.keywordΠροστασία προσωπικών δεδομένωνel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.date.defense2023-11-20


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»