Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοπανάκη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΠαπαλουκάς, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2023-12-13T06:39:00Z
dc.date.available2023-12-13T06:39:00Z
dc.date.issued2023-05
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16100
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3522
dc.description.abstractΗ τεχνολογία εξελίσσεται και αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Η ανάπτυξη του Διαδικτύου και η δημιουργία και εξέλιξη των πληροφοριακών και των ψηφιακών συστημάτων βοηθούν τις επιχειρήσεις στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω νέων καναλιών και ως εκ τούτου τους δίνεται η δυνατότητα να αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο. Τη θέση του παραδοσιακού μάρκετινγκ των επιχειρήσεων πλέον έχει πάρει το ψηφιακό μάρκετινγκ. Παρατηρείται, ότι οι επιχειρήσεις εστιάζουν πλέον στο προφίλ των καταναλωτών ώστε να υπάρξει στοχευμένη προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, οι τουριστικές επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας τα νέα τεχνολογικά εργαλεία έχουν καλύτερη γνώση και κατανόηση των αναγκών των τουριστών με αποτέλεσμα την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Το ψηφιακό μάρκετινγκ συμβάλλει έμπρακτα προς την κατεύθυνση αυτή χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά δεδομένα που συλλέγονται από την εκάστοτε επιχείρηση και με την κατάλληλη επεξεργασία από κατάλληλα εκπαιδευμένα άτομα τίθενται οι επιχειρηματικοί στόχοι. Η παρούσα Διπλωματική Εργασία, μελετά την επίδραση των ψηφιακών συστημάτων και του CRM στη συμπεριφορά των τουριστών ως προς την επιλογή τουριστικών προορισμών. Μέσα από τον προσδιορισμό του προφίλ των τουριστών σκοπός είναι η κατανόηση των αλλαγών στην τουριστική τους συμπεριφορά μέσω της χρήσης της τεχνολογίας και συγκεκριμένα του Διαδικτύου και των ψηφιακών συστημάτων. Επιπρόσθετα, μελετάται η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι τουρίστες στα νέα ψηφιακά μέσα τόσο κατά τη χρήση τους όσο και για την εκάστοτε τουριστική τους επιλογή.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ επιδραση των ψηφιακών συστημάτων και του CRM στην επιλογή τουριστικού προορισμούel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΨηφιακά συστήματαel
dc.subject.keywordCRMel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΤουριστικός κλάδοςel
dc.subject.keywordΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.date.defense2023-12-08


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»