Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorZouni, Georgia
dc.contributor.advisorΖούνη, Γεωργία
dc.contributor.authorTsiona, Georgia
dc.contributor.authorΤσιώνα, Γεωργία
dc.date.accessioned2023-12-06T08:37:40Z
dc.date.available2023-12-06T08:37:40Z
dc.date.issued2023-11-27
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/16073
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3495
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διατριβής είναι να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ ενσωματώνεται στον τομέα Fast-Moving Consumable Goods (FCGM) καθώς και να διερευνήσει εφαρμογές που μπορούν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε μιαεπιχείρηση. Στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο του σήμερα, η ψηφιοποίηση των εμπορικών λειτουργιών γίνεται όλο και πιο σημαντική για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19, αυτή η ιδέα έγινε κρίσιμη για πολλές επιχειρήσεις που προσπαθούσαν να παραμείνουν κερδοφόρες ή βιώσιμες. Δεν είναι περίεργο που ζούμε σε μια ψηφιοποιημένη εποχή και η στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ είναι, ή θα έπρεπε να είναι, μεγάλο μέρος της στρατηγικής μιας εταιρείας στην οποία τίθενται μετρήσιμοι στόχοι και επιτυγχάνονται μέσω της χρήσης πολύτιμων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ. Ο καινοτόμος τρόπος σκέψης, η πελατοκεντρική προσέγγιση επιτρέπει στις επωνυμίες και τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την ψηφιακή τους παρουσία και τη βάση καταναλωτών στις συγκεκριμένες αγορές τους, προκειμένου να εκπληρώσουν τους στόχους μάρκετινγκ. Σε αυτή τη διατριβή, κάναμε μια συστηματική βιβλιογραφική ανάλυση για να προσδιορίσουμε τη σημασία της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ σε έναν συγκεκριμένο κλάδο (FCGM), να εντοπίσουμε την προσέγγιση ψηφιακού μάρκετινγκ και τελικά να προτείνουμε τα εργαλεία που θα βελτιστοποιήσουν την παρουσία των εμπορικών σημάτων και των προϊόντων τους στην αγορά και έτσι τα κέρδη τους.el
dc.format.extent102el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleApplied digital marketing strategies in the FMCG sectorel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe purpose of the current dissertation is to is to analyze how digital marketing strategy is integrated into the Fast-Moving Consumable Goods (FCGM) sector as well as explore applications that can boost ecommerce efficacy in the business. In today's fast-changing world, digitalization of commercial operations is becoming increasingly important for all types of businesses. During the covid-19 pandemic, this concept became critical for numerous enterprises attempting to remain profitable or viable. There is no wonder that we are living in a digitalized era and digital marketing strategy is, or should be, a big part of a corporate’s strategy in which measurable goals are set and achieved through the use of valuable digital marketing tools. The innovative way of thinking, the customer-centric approach enables brands and enterprises to increase their digital presence and consumer base in their particular markets in order to fulfill marketing objectives. In this thesis, we did a systematic literature analysis to determine the importance of digital marketing strategy in a specific industry (FCGM), detect the digital marketing approach and finally suggest the tools that will optimize the market presence of the brands and their products and thus their profits.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordDigital marketing strategiesel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordFMCGel
dc.subject.keywordSOSTACel
dc.subject.keywordL'orealel
dc.date.defense2023-11-27


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»