Πλάνο μάρκετινγκ καινοτόμου προϊόντος / υπηρεσίας : παραγωγή νέων εξατομικευμένων προϊόντων επιχείρησης στον κλάδο των υφασμάτων
View/ Open
Keywords
Πλάνο μάρκετινγκ ; Εξατομίκευση ; Βιομηχανία ένδυσηςAbstract
Ο κλάδος της ένδυσης έχει προσελκύσει το ερευνητικό ενδιαφέρον, ιδιαίτερα μετά την εκδήλωση της πανδημίας, καθώς επηρεάστηκαν σημαντικά οι προτιμήσεις των καταναλωτών κι οι στρατηγικές των επιχειρήσεων. Πλέον, οι σύγχρονες επιχειρήσεις μόδας επιδιώκουν να προωθήσουν νέα προϊόντα ώστε να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς, να επεκταθούν σε νέες γραμμές παραγωγής και να προσελκύσουν νέους καταναλωτές, ικανοποιώντας τις ανάγκες τους. Για το λόγο αυτό σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη μιας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στον κλάδο των υφασμάτων κι επιδιώκει να επεκταθεί στην παραγωγή νέων προϊόντων. Εξετάζονται οι παράγοντες του περιβάλλοντος που θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη βιωσιμότητα των νέων προϊόντων, χρησιμοποιώντας δευτερογενή δεδομένα. Η εργασία καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η βιωσιμότητα των υλικών, η χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών κι η πανδημία αποτελούν καθοριστικούς παράγοντες για τις σύγχρονες επιχειρήσεις του κλάδου της ένδυσης και πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό του μείγματος marketing των νέων προϊόντων.