Σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες
Master Thesis
Συγγραφέας
Καλεβρόσογλου, Χαράλαμπος
Ημερομηνία
2023-11Επιβλέπων
Τσόγκας, Μάρκος - ΜάριοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Φαρμακευτικό μάρκετινγκ ; Κανάλια επικοινωνίας ; Ψηφιακό μάρκετινγκ ; ΝομοθεσίαΠερίληψη
Η παρούσα έρευνα διερευνά την υιοθέτηση και την αποτελεσματικότητα των σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας στις φαρμακευτικές εταιρείες. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός έχει φέρει επανάσταση σε πολλούς κλάδους, συμπεριλαμβανομένου του φαρμακευτικού τομέα, προκαλώντας αλλαγές στις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ. Ως εκ τούτου, η κατανόηση της δυναμικής αυτού του μετασχηματισμού είναι απαραίτητη. Αυτή η μελέτη προσφέρει μια ολοκληρωμένη εξέταση του φαρμακευτικού μάρκετινγκ, του ρόλου των παραδοσιακών και σύγχρονων καναλιών επικοινωνίας και του αντίκτυπου της νομοθεσίας που διέπει τον κλάδο. Αναλύει τις αντιλήψεις των επαγγελματιών του φαρμακευτικού κλάδου για τα ψηφιακά κανάλια, αποκαλύπτοντας τα πιθανά οφέλη, τις προκλήσεις και τους τομείς βελτίωσης στις τρέχουσες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι περιορισμοί περιλαμβάνουν μικρό μέγεθος δείγματος και περιγραφική ανάλυση χωρίς στατιστικές δοκιμές. Παρά αυτούς τους περιορισμούς, η μελέτη παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για την τρέχουσα κατάσταση του ψηφιακού μάρκετινγκ στη φαρμακευτική βιομηχανία, ενημερώνοντας τόσο τις εταιρείες όσο και τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής. Η μελλοντική έρευνα θα μπορούσε να επικεντρωθεί σε μεγαλύτερα, περισσότερο διαφοροποιημένα δείγματα και να περιλαμβάνει πιο ισχυρή στατιστική ανάλυση.