Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖούνη, Γεωργία
dc.contributor.authorΔολιανίτης, Δημοσθένης
dc.date.accessioned2023-11-13T15:16:41Z
dc.date.available2023-11-13T15:16:41Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15897
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3319
dc.description.abstractΤο διεθνές εμπόριο θεωρείται ως κάτι πολύ σημαντικό, ιδίως για τις αναπτυσσόμενες χώρες, καθώς μπορεί να οδηγήσει στην αύξηση της απασχόλησης και να παρέχει πολύτιμο πεδίο ανάπτυξης των εξαγωγών. Τις τελευταίες δεκαετίες πολλοί μελετητές έχουν υιοθετήσει μια οργανωσιακή προοπτική του διεθνούς εμπορίου προσπαθώντας να διερευνήσουν τις δυνάμεις που εμποδίζουν τις επιχειρήσεις να εκκινήσουν, να αναπτύξουν ή να διατηρήσουν εξαγωγικές δραστηριότητες. Ωστόσο, η συντριπτική πλειονότητα των μελετών έχει διερευνήσει τα εμπόδια που αφορούν τις εξαγωγικές δυνατότητες των μεταποιητικών (manufacturing) επιχειρήσεων από ανεπτυγμένες χώρες (των οργανισμών που παράγουν προϊόντα και όχι υπηρεσίες). Η εστίαση της έρευνας στο πλαίσιο των ανεπτυγμένων χωρών μπορεί να επιβάλλει ορισμένους περιορισμούς στις γενικευσιμότητα των ευρημάτων. Ως εκ τούτου, για να υπάρξει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το θέμα, είναι απαραίτητη η διεξαγωγή ερευνών σχετικά με τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι εξαγωγικοί οργανισμοί αναπτυσσόμενων χωρών. Έχουν δημοσιευθεί αρκετές μελέτες που έχουν ασχοληθεί με τα προβλήματα των εξαγωγών που επηρεάζουν τις επιχειρήσεις παραγωγής προϊόντων από αναπτυσσόμενες χώρες. Οι εξαγωγές διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο τόσο σε μακροοικονομικό όσο και σε μικροοικονομικό επίπεδο. Στο μακροοικονομικό επίπεδο, οι εξαγωγές συμβάλλουν σημαντικά στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ), στο επίπεδο της οικονομικής ανάπτυξης, της απασχόλησης και στο ισοζύγιο πληρωμών. Σε μικροοικονομικό επίπεδο, οι εξαγωγές παρέχουν στις επιχειρήσεις ευκαιρίες για την επίτευξη οικονομιών κλίμακας, με το να μη περιορίζονται σε μια κορεσμένη αγορά και να διευρύνουν την εμβέλειά τους και να εξυπηρετούν πελάτες στο εξωτερικό. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να επιτευχθεί και οργανωσιακή σταθερότητα, μέσω της μείωσης της υπερβολικής εξάρτησης κάποια συγκεκριμένη αγορά. Στην παρούσα εργασία, μελετήθηκε η εξαγωγική δυναμική των ελληνικών οργανισμών, μέσω της υιοθέτησης της ποιοτικής μεθόδου. Τα συμπεράσματα θεωρήθηκα ενδιαφέροντα και γόνιμα.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΈρευνα και ανάπτυξη προτάσεων marketing εξαγωγών στον τομέα των συστημάτων σκίασηςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENInternational trade is seen as something very important, especially for developing countries, as it can lead to increased employment and provide valuable scope for export growth. In recent decades, many scholars have adopted an organizational perspective of international trade trying to explore the forces that prevent firms from starting, developing or sustaining export activities. However, the vast majority of studies have explored the barriers to export opportunities for manufacturing firms from developed countries (those organizations that produce goods rather than services). The focus of the research in the context of developed countries may impose some limitations on the generalizability of the findings. Therefore, in order to get a comprehensive picture of the issue, it is necessary to conduct research on the barriers faced by developing country exporting organizations. Several studies have been published that have dealt with export problems affecting developing country product manufacturing firms. Exports play an important role both at the macroeconomic and microeconomic levels. At the macroeconomic level, exports contribute significantly to Gross Domestic Product (GDP), the level of economic growth, employment and the balance of payments. At the microeconomic level, exports provide opportunities for firms to achieve economies of scale by not being confined to a saturated market and by expanding their reach and serving customers abroad. In this way, organizational stability can also be achieved by reducing over-reliance on a particular market. In this paper, the export potential of Greek organizations was studied by adopting the qualitative method. The conclusions were considered interesting and fruitful.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΕξαγωγικό marketingel
dc.subject.keywordΣυστήματα σκίασηςel
dc.subject.keywordΔιεθνές εμπόριοel
dc.date.defense2023-10-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»