Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΠαπαχρήστου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2023-11-09T08:25:19Z
dc.date.available2023-11-09T08:25:19Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15887
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3309
dc.description.abstractΗ ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων σταδιακά κρίνεται αναγκαία για την επιβίωσή τους. Η ύπαρξη τόσο φυσικών όσο και ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι γεγονός. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύγκριση της ψηφιακής εικόνας που έχουν οι επιχειρήσεις, σε σχέση με τη μη ψηφιακή τους εικόνα αλλά και παρουσία. Έμφαση δίνεται στο λιανικό εμπόριο και πιο συγκεκριμένα στον κλάδο των ενδυμάτων-υποδημάτων και των πρωταγωνιστών του κλάδου. Πραγματοποιήθηκε ανάλυση του περιβάλλοντα χώρου εντός των φυσικών καταστημάτων και της ατμόσφαιρας που επικρατεί. Παράλληλα, εξετάστηκε και ο τρόπος σκέψης των καταναλωτών, καθώς αποτελεί έναν εξίσου σημαντικό παράγοντα κατά την αγορά. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σύγκριση διεξήχθη έρευνα μέσω της οποίας οι καταναλωτές κλήθηκαν να αντιστοιχήσουν εικόνες φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων με το brand που θεωρούσαν ότι απεικονίζουν. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρείχαν σημαντικά δεδομένα, αλλά και συμπεράσματα σχετικά με το εξεταζόμενο θέμα.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ σύγκριση της ψηφιακής εικόνας και παρουσίας των επιχειρήσεων σε σχέση με τη μη ψηφιακή εικόνα και παρουσία τουςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe digitization of businesses is gradually becoming essential for their sustainability. The coexistence of both physical and online stores has evolved into an undeniable reality. The purpose of this thesis is to conduct a comparative analysis of the digital image of businesses in relation to their non-digital image and overall market presence. Emphasis is placed on retail sector, specifically in the clothing and footwear sector and its key market players. An analysis of the ambient conditions within physical retail establishments and the prevailing atmosphere was conducted. In addition, the thought process of consumers was also examined as it constitutes an equally important factor in the purchasing process. To perform this comparative analysis, a research study was undertaken in which consumers were asked to associate images of physical and online stores with the brand they believed they represented. The outcomes of this research provided significant data and conclusions regarding the examined topic.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΛιανικό Εμπόριοel
dc.subject.keywordΈνδυσηel
dc.subject.keywordΑτμόσφαιραel
dc.subject.keywordΑναλυτικός Τρόπος Σκέψηςel
dc.subject.keywordΟλιστικός Τρόπος Σκέψηςel
dc.date.defense2023-10-25


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»