Μαθησιακός σχεδιασμός με τη χρήση του εργαλείου Cadmos
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Cadmos ; Μαθησιακός σχεδιασμός ; Αξιολόγηση ; ΕυχρηστίαΠερίληψη
Οι εκπαιδευτικοί, στο πλαίσιο της επαγγελματικής τους ανάπτυξης, καλούνται να
βελτιστοποιήσουν τα παραγόμενα εκπαιδευτικά σενάρια, δημιουργώντας άρτιες
δραστηριότητες με κατάλληλα μαθησιακά αντικείμενα προκειμένου να επιτευχθούν
από τους εκπαιδευόμενους τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα. Η αξιοποίηση
ψηφιακών εργαλείων για τη ενίσχυση της διαδικασίας του Μαθησιακού Σχεδιασμού
είναι ένας τομέας υπό συνεχόμενη εξέλιξη μιας και αποδεδειγμένα συμβάλει στην
ανάπτυξη αποτελεσματικότερων παρεμβάσεων σε λιγότερο χρονικό διάστημα,
παρέχοντας ταυτόχρονα στους δημιουργούς μεγαλύτερη ευκολία στην ενορχήστρωση.
Για την εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας σχεδιάστηκε και
αναπτύχθηκε το σεμινάριο “Μαθησιακός Σχεδιασμός με τη χρήση του εργαλείου
Cadmos” στο σύνολο των φοιτητών του μεταπτυχιακού προγράμματος “Ηλεκτρονική
Μάθηση” του Πανεπιστημίου Πειραιώς.
Στόχοι του σεμιναρίου ήταν η εξοικείωση των συμμετεχόντων με το εργαλείο
γραφικού μαθησιακού σχεδιασμού Cadmos και η ανάπτυξη μαθησιακών σχεδίων, τα
οποία θα εμπεριέχουν αποτελεσματικά και καινοτόμα δομικά στοιχεία. Στο πλαίσιο
αυτό σκοπός της εργασίας είναι να ερευνήσει την ευχρηστία του εργαλείου Cadmo
καθώς και το βαθμό βελτίωσης της σύνθεσης και της αξιολόγησης εκπαιδευτικών
σεναρίων μέσα από την διεκπεραίωση μαθησιακών ενεργειών που λαμβάνουν χώρα
στην τελευταία ενότητα του διαδικτυακού σεμιναρίου.