Εμφάνιση απλής εγγραφής

Τρέχουσα κατάσταση στη διάλυση πλοίων. Διαλυτήρια - ανακυκλωτήρια πλοίων : η ελληνική πλοιοκτησία

dc.contributor.advisorΣακελλαριάδου, Φανή
dc.contributor.authorΛυμπερόπουλος, Βασίλειος
dc.date.accessioned2023-10-05T08:05:54Z
dc.date.available2023-10-05T08:05:54Z
dc.date.issued2023-08
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15765
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3187
dc.description.abstractΜια από τις τέσσερις αγορές της ναυτιλίας είναι η αγορά της διάλυσης πλοίων που αναφέρεται συχνά ως βιομηχανία ανακύκλωσης. Η διαδικασία λειτουργίας της συγκεκριμένης αγοράς είναι σε γενικές γραμμές παρόμοια με την αγορά μεταχειρισμένων, αλλά οι τελικοί αγοραστές των πλοίων είναι τα ναυπηγεία σκραπ που διαλύουν τα πλοία. Ένας πλοιοκτήτης πουλάει τα πλοία τα οποία έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο επιχειρησιακής τους ζωής, συνήθως σε μεσίτες οι οποίοι τα μεταπουλούν σε αντιπροσώπους των ναυπηγείων διάλυσης. Τα περισσότερα από αυτά τα ναυπηγεία βρίσκονται στην Άπω Ανατολή (π.χ. Ινδία, Πακιστάν, Μπαγκλαντές και Κίνα). Οι τιμές των προς διάλυση πλοίων εξαρτώνται από τη ζήτηση για σιδηρομετάλλευμα. Η αγορά διάλυσης ακολουθεί τους κύκλους αγοράς της ναυτιλίας. Καθώς οι συνθήκες εργασίας από πλευράς ασφάλειας και υγιεινής στα ναυπηγεία διάλυσης αλλά και του γεγονότος ότι το κόψιμο των πλοίων είναι μια διαδικασία με εξαιρετικά μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση, ο Διεθνής Οργανισμός Ναυτιλίας υιοθέτησε τους κανονισμούς που συμφωνήθηκαν στο Χονγκ Κόνγκ το 2009 για τον περιορισμό της περιβαλλοντικής ρύπανσης, αλλά και την βελτίωση των συνθηκών εργασίας στα ναυπηγεία. Παρόλα αυτά υπάρχουν ιδιαίτερα προβλήματα στην συγκεκριμένη αγορά που επηρεάζουν την παγκόσμια κοινότητα. Στην εργασία επιχειρείται να αναδειχθούν τα προβλήματα αυτά και πως αντιμετωπίζονται από τους εμπλεκόμενους φορείς.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΤρέχουσα κατάσταση στη διάλυση πλοίων. Διαλυτήρια - ανακυκλωτήρια πλοίων : η ελληνική πλοιοκτησίαel
dc.title.alternativeCurrent situation in the dismantling of the ships. Ship breaking yards : the Greek ownershipel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Ναυτιλίας και Βιομηχανίας. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδώνel
dc.description.abstractENOne of the four shipping markets is the ship breaking market which is often referred to as the recycling industry. The operation process of this market is broadly similar to the second-hand market, but the final buyers of the ships are the scrap yards that dismantle the ships. A shipowner sells ships that have completed their operational life cycle, usually to brokers who resell them to agents of the scrap yards. Most of these yards are located in the Far East (eg India, Pakistan, Bangladesh and China). Ship breaking prices depend on the demand for iron ore. The break-up market follows the shipping market cycles. As the working conditions in terms of safety and hygiene in the dismantling yards and the fact that the breaking up of ships is a process with an extremely high environmental burden, the International Maritime Organization adopted the regulations agreed in Hong Kong in 2009 to limit environmental pollution , but also the improvement of working conditions in the shipyards. However, there are particular problems in this particular market that affect the global community. The work attempts to highlight these problems and how they are dealt with by the agencies involved.el
dc.contributor.masterΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΔιάλυση πλοίωνel
dc.subject.keywordΕγκαταστάσεις διάλυσης πλοίωνel
dc.subject.keywordΣύμβαση του Χονγκ Κόνγκ του 2009el
dc.subject.keywordΔιεθνής Οργανισμός Ναυτιλίαςel
dc.date.defense2023-09-13


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»