Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΓλένη, Χριστίνα
dc.date.accessioned2023-09-19T05:34:02Z
dc.date.available2023-09-19T05:34:02Z
dc.date.issued2023-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15718
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3140
dc.description.abstractΗ στρατηγική διοίκηση είναι ένα αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι με την ορθή και παράλληλα λειτουργική δομή ενός οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, σε ένα γενικότερο πλαίσιο το περιβάλλον όπου εντάσσεται η συνδρομητική πλατφόρμα Netflix αλλά και εξίσου παρόμοιου χαρακτήρα εταιρείες, είναι δυναμικό λόγω της τεχνολογικής εξέλιξής. Επιπρόσθετα, λόγω της αναγκαιότητας σε ζητήματα όπως είναι οι πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές τάσεις και προκλήσεις, είναι σημαντική και καθοριστική η εμφάνιση και χρήση επιτυχημένων στρατηγικών μεθόδων με σκοπό την πρόληψη πιθανών κινδύνων. Σκοπός, της παρούσας διπλωματική εργασίας είναι η ανάλυση και επισκόπηση της εταιρείας Netflix, ώστε να διερευνηθούν οπτικές της στρατηγικής του οργανισμού καθώς και παράγοντες της μέχρι σήμερα επιτυχημένης πορείας. Παρόλα αυτά, η εργασία διεξάγεται αρχικά με μία θεωρητική προσέγγιση με σκοπό να αναλυθούν βασικές έννοιες (συνδρομητική τηλεόραση, μάρκετινγκ, στρατηγική ανάλυση, στρατηγικές προώθησης), και να δοθεί βάση σε βασικά εργαλεία διερεύνησης και ανάλυσης όπως είναι οι 5 δυνάμεις του Porter, ανάλυση Pestel και η ανάλυση Swot. Η εταιρεία σημειώνει από το 1997 μία επιτυχημένη πορεία, κατά την οποία πραγματεύτηκε με την συνεχόμενη αναπροσαρμογή και σχεδιασμό των στρατηγικών μοντέλων. Η στρατηγική ανάλυση έγινε με εργαλεία όπως είναι η ανάλυση SWOT, PETSEL, 5 δυνάμεων του Porter, προκειμένου να μελετηθεί το επιχειρηματικό μοντέλο του οργανισμού. Συμπερασματικά, μέσω των μεθόδων διερεύνησης του επιχειρηματικού μοντέλου του οργανισμού, η εταιρεία σημειώνει μία μόνιμη επιτυχία όπου της εξασφαλίζει υψηλή θέση στον κλάδο. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι η Netflix για να καταφέρει να διατηρήσει την υπεροχή πρέπει, μέσω επενδύσεων, η δημιουργία πρωτότυπου περιεχομένου και η τεχνολογία που απαιτούν προσεκτικές κινήσεις, στρατηγικές συμμαχίες, να εφαρμόζονται με ακρίβεια και λεπτομερή ανάλυση.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ της συνδρομητικής πλατφόρμας «Netflix» και βαθμός επιτυχίας έναντι των παραδοσιακών και των νέων ανταγωνιστών τουςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe strategic management of an organization is an indispensible part for its proper operation. In addition, in a generic context, the environment within which the subscribing platform “Netflix” lies, is prosperous due to technology’s evolution. Moreover, due to the necessities occurring from the political, social and economical circumstances, it is essential that the contextually organization has followed a successful strategic in order to prevent any hazard. The aim of the paper is the in- depth analysis of the “Netflix” company’s structure in order to reconnoiter the strategic point of view which has conducive to its non-stop success. Nevertheless, the paper begins with a theoretical approach in order to analyze main concepts of analysis (strategic analysis, promotion strategies, marketing, video streaming services), and reference is made to key strategic exploration models like Porter’s 5 forces, Pestel analysis and Swot analysis. Since 1997, the subscribing platform has achieved to maintain a successful development, mainly due to the continuous readjustment and planning of its strategic models. The strategic analysis was conducted with “SWOT”, “PETSEL” and “Porter’s Five Forces” for braking down the business model. Referring to the occurring data Netflix maintains an ongoing success, which assures a high rank among the subscribing streaming platforms; however, to maintain one of the highest positions in the industry, the company should make careful investments, to provide innovative content, and to ensure evolutionary technology coming out from strong alliances and strategic moves.el
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΣυνδρομητική πλατφόρμαel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣτρατηγικές προώθησηςel
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάλυσηel
dc.subject.keyword5 δυνάμεις Porterel
dc.subject.keywordSWOT ανάλυσηel
dc.subject.keywordNetflixel
dc.date.defense2023-07-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»